Samstag, 2. Februar 2008

Cocktail

Sau cum dupa modelling (prietenii stiu de ce si cum si in ce fel :)) mi am gasit a doua cariera alternativa. Aseara am prestat despre a fi barman la o petrecere semilegala. Desi la inceput am zis ca io nu fac treaba la bar, pentru ca ahem, oamenii aia vor vorbi in alta limba cu mine si s ar putea sa se enerveze dupa al treilea "ha?" din partea mea, pana la urma am intrat in joc, pentru ca mi se parea prea amuzant.

Elemente notabile:

- oamenii care simt neaparat nevoia sa fie politicosi si incep cu o super introducere in schwitzertuutsch, de genul "as putea sa comand va rog", la care io credeam ca vor cine stie ce cocktail de care n am auzit (si de care nici n aveam:D). Urechea acordata la "eis bier" sau "acht bier" dupa caz, percepea mai greu toate va rogurile si multumescurile.

- oamenii care vin din jumate in jumate de ora dupa doua vodci si pe fata carora se poate citi nivelul de ranga la care au ajuns. Exponential, va zic.

- daca n ai rest (adik io) - bautura e gratis. Nefiind a mea, am savurat zambetul recunoscator al oamenilor.

Apreciez totusi politetea elvetiana si bunavointa tuturor care au asteptat rabdatori pana mi am varsat berea in poala, pana le am facut whisky cola in loc de vodka orange si pana am calculat cu greu cat face osutaminusdouashshapte. Pana si io m as fi injurat de fo cateva ori, dar oamenii or zis ca am facut treaba buna, si daca o dau in bara cu doctoratul imi gasesc ei ceva de facut. Muahaha.

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen