Sonntag, 3. Februar 2008

Züri West este noul Vama Veche *)

Cu exceptia faptului ca solistul Kuno are de 150 000 de ori mai putine figuri in kap decat Chirila.

Mi am primit in sfarshit cadoul de Craciun (concert cu ZW in Basel). A fost o atmosfera super faina si relaxata, fara imbrancit si calcat in picioare (dupa cum am io niste amintiri in Romania). Si acu sa va zic despre ZW. Baietii astia (barbatii ma rog, ca fac muzica de fo 15 ani) canta de parca ar fi in sufrageria lor si la sfarshitul fiecarui cantec au un zambet mirat pe fatza, care spune parca "Uaileu, 1500 de oameni ne au ascultat. Ce tare!". Plus acelasi "multumesc" timid, la sfarshitul fiecarui cantec, de parca noi le am fi facut o favoare. Plus cateva bancuri printre cantece, un umor delicat si subtil. Plus surpriza de (aproape) final, cand au cantat primul cantec in germana elvetiana pe care l am auzit io in viatza mea, la apero ul de ramas bun al unui tip din firma care iesea la pensie, Alpeflug de la Manni Matter (trebuie sa povestesc si despre el la un moment dat)....I loved it. Asa ca pot sa ma raliez si io la opinia elvetiana comuna  (elvetieni care se stupesc intre ei din cauza de limba, asigurari si politica, dar in chestia asta sunt cu totii de acord), conform careia "Kuno isch ä geile Siech". Un tip care a trecut printr o gramada de adictii si care acu, desi s a lasat  (si) de fumat scrie cantece absolut bestiale. ¨

 

*) Si ziceam de Vama Veche, ca de pe vremea lor n am mai stat in fatza la un concert si n am mai ascultat over and over and OVER acelasi CD, saptamani la randu'. Altmiteri, cred ca partea asta de adolescenta mi s a terminat, ca VV n a mai vazut laseru de la CD player de multa vreme.

1 Kommentar:

  1. nu o sa itzi inteleg niciodata fascinatzia ta cu swiss german!!! inca boresc cand o vad scrisa. sau aud cantata.

    but then again. me happy you happy at that concert. or u happy in general.

    AntwortenLöschen