Donnerstag, 24. Mai 2007

Tara in care oamenii nu spun "te iubesc"

 De acolo vin eu. Sau o fi doar familia mea dereglata. Dar sunt sigura sigura, ca pana azi eu nu am fost in stare sa ii spun "te iubesc" vre unei rude de sange. De altfel, nici pretenilor mei nu stiu daca le am spus o.
Si ma simt mai saraca, mai...rece, mai goala pe dinauntru. Oare asa o sa fie cu toti oamenii importanti din viata mea? O sa astept metastazele sa le invadeze trupurile (sau poate pe al meu inainte)? O sa astept sa dea un camion peste ei in curbe la Bucium ca sa ma duc sa spun "te iubesc" unei cruci din fundul cimitirului?

Bottom line is ca as vrea sa scriu si nici macar asta nu pot....ca te iubesc, mamaie, si imi pare rau ca am fost...ca n am fost mai bine zis....

 

4 Kommentare:

  1. Yup. That was badly written. Well, not so much badly written, but badly treated. Still happens to me a lot. Ugh. (Also not enough emoticons in there.)

    Oh well :)

    Now what was I about to do? Ah! Gotta ask about that piercing...

    [Roams starts whistling and skips down the corridor. He disappears in the sunshine.]

    AntwortenLöschen
  2. pai partea plina a paharului e ca te integrezi perfect in elvetzia. intr-o familie elvetiana even :)

    P.S. Mi-e nu mi s-a parut ca esti rece. but thats just because u spoon so nicely maybe? :))))

    AntwortenLöschen