Mittwoch, 30. Mai 2007

O pauza

 Pai da dom'le, ca jumate din blogrolu meu au e lenesh si nu scrie, au shi au luat o pauza (precum Utopica).

    Asha ca m am gandit si eu ca in perioada imediat urmatoare sa prestez mai mult despre viatza reala, in care nu se intampla lucruri destul de excitante cat sa le pun pe blog. Si anume - nema fun pe aici (pana si colegu spaniol pleaca), nici un meci de comentat, nici un referendum de chibitzat, nici o excursie nu se prevede pentru urmatoarele doua saptamani, asha ca...in afara de cazul nefericit in care mi se intampla ceva najpa, imi iau o mica pauza. Nu mai dati refresh, ca nu mai scrie nic nou:).

    As vrea sa opresc timpul ACUM. Now, in this very moment.

1 Kommentar:

  1. la multi ani, multa sanatate si fericire, succes deplin si implinirea tuturor dorintelor.

    AntwortenLöschen