Samstag, 28. Juli 2007

Back home

 Cred ca tocmai am stabilit un nou record - mi s au pierdut bagajele de doua ori in 24 de ore. Si inca nu au ajuns in dulcele targ al iesilor. Nu vreau sa ma gandesc ce forme ciudate au acum cele 3 kile de ciocolata. Sau cate sarme atarna din hard diskul meu. Sau daca imi voi mai vedea vreodata underwear ul :)).

Life is good at home. friends, cartarescu, baruri noi, baruri vechi si o toropeala placuta pe Copou. Si cainele meu care in loc de "treci la loc" asculta cu sfintenie comanda "hai la baitza" (and they say they are smart).

Yes, I do feel out of place sometimes, yes, am in continuare senzatia de frustrare ca si aici viatza continua (de parca numai filmul meu ar rula si al lor ar trebui sa fie pe "pause" unde l am pus acum doi ani) si nu mai sunt la curent cu nik, dar...well..e bine. E al meu. E inca locul meu. I can still hide in the orange nothingness of my room.

1 Kommentar:

  1. It's been a few days. Let us know how things are going.

    Been there a month ago, things were very interesting. But we're different people in different situations. So, yeah. Your fans are clamoring for a resumption of blog-related typing.

    AntwortenLöschen