Dienstag, 7. August 2007

Compte rendu

 In Romania timpul curge altfel...imi vine mereu sa urlu "nu asa repede, fratilor, ca ametesc". Desi in primele zile am dormit fo 40 de ore cred ( ratand ca o pensionara tot felul de beri interesante), am apucat dup aia sa fac cateva treburi.

Ca de exemplu sa imi recuperez permisul de conducere (nu sh daca am scris inca pe blog, ca mie mi s a furat permisu in Frantza, acu fo 3 ani, si cum tatal meu mi a spus ritos "tu oricum in aceasta mashina te vei urca doar pe locurile DIN SPATE pentru ca shofezi ca o cizma" nu am considerat necesar sa stau pe la diverse cozi pana acu.). As vrea sa va povestesc vre o aventura excitanta pe la ghisee, o poveste despre mita, pile, birocratie imputita, dar n am. Trei acte, neshte bani, o coada acceptabila, poza frumoasa manca m ar mama, si iata ma din nou pericol al shoselelor.

Other news: Universitatea din Iasi are o fatzada foarte dragutz luminata, dupa cum se vede in poza de mai jos


Io m am aflat la inaugurare in calitate de prietena a lu' ei

Dupa care am fost la tzara, sa imi vad replacement grandparents (adik aia de au grija de casa lu bunica). Again, nik excitant, in sfarshit, dupa lupte seculare care au bagat o pe bunica mea in mormant, s au aciuat acolo niste oameni uber de treaba. Care au catei. Mici. Care sunt luati drept vaci de muls respectiv replacement mom de neste pisici mici. Asa ca admirati l mai jos pe Ares, in atitudinea lui normala, de caine ciobanesc mascul, precum si in cea de doica pentru Geta (da, o keama Geta)


 


 

Si dupa aceasta treaba m am intors in muntii copilariei mele tarzii, unde n am mai fost de patru ani cred, in Cheile Bicazului. Si dupa ce stau cu Alpii la nas, si dupa ce am batut ghetzarul pe la Chamonix, eu tot cred ca asta ii cea mai frumoasa formatiune stancoasa din lume. There cannot be better. Pozele sunt lame, si nu descriu nici 0.0001% sentimentul ala ca esti worthless to see such beauty.

Ok, cabanele is darapanate si parasite, si cazarea chiar e scarce. Mancarea ii buna si relativ ieftina peste tot. Ungureste se vorbeste in continuare. Casutele alea (stalearingatsalesteamaialesaleadingatuiadului) is pline de kitchuri. Bicajelul e plin de peturi si padurea de gunoaie. Si cu toate astea, e locul care mi e cel mai aproape de suflet si unde ma calmez instant si imi trec toate alea.

Good company helped also, am ras cu lacrimi cam jumate din timp si am facut toate traseele de pantofari care se respecta (si mi e un dor de cocooooootz de numa). Si am prestat de asemenea despre beri, Mikado, conversatii despre nemurirea sufletului si glume proaste despre alti oameni. In special aia din autobuz care putzeau.


 


 


 


 

All in all, mai am doua trei probleme administrative de rezolvat si I m ready to go back. De fiecare data cand ma intorc mi se intareste credintza ca eu nu mai pot locui aici for good. Decat cu un efort considerabil (si singurul punct bu, si stiu ca suna de cacat, e ca aici pot sa injur si sa fiu cat de politically incorect vreau io) poate...m as putea reintegra. Dar in vacante, pentru niste prieteni buni si discutii meaningful, pentru niste carti faine, pentru camera mea rupta de lume, pentru ai mei asha cum sunt, pentru o tochitura, pentru munte, pentru delta...I m ready anytime :D.

5 Kommentare:

  1. Hehe, pentru ca eu sunt aia care a mai ouat celebrele de acum "as vrea sa fac un punct", respectiv "nu ne vine ca o surpriza" (prietenii stiu de ce). Si in plus mie imi place sa fac mijto de "excitant", e ca atunci cand zici "orgasm intelectual" or smth.
    Asupra problematicii cu home voi reveni, acum trebuie sa work.

    AntwortenLöschen
  2. Dar nici nu stiu pe ce vreau sa itzi comentez. Sa agree ca da, bicazul e super tare, ca javra e super cuita (like in cute), sau vreau sa bat in piua cu reintegrarea si ca ohoi mda, breh, e uber tare da si mega naspa sa-tzi renegociezi radacinile. me scared, dar in caz ca ajungem acolo (mai repede eu decat tu) we will do just fine.

    right!?!

    AntwortenLöschen
  3. You, me, her and two million other Romanians. You're not in such bad company, Raoul.

    This year was my first time back when it didn't go so well since, uhm, I didn't know people anymore...

    Now what.

    Well, I'll spend some time trying to figure out whether or not I want to become a European expat in Asia. (There are obviously other options: Africa, South America, Oceania, the Caribbean...)

    I may yet become your first Burmese friend.

    AntwortenLöschen
  4. aha. daca e la micheteaux, e bine. recunosc, avusesem emotii, ca in ziua de azi nu mai stii la ce sa te astepti, even from the best of us ;). apologiile de rigoare.

    AntwortenLöschen
  5. nu snt sigur ca te refereai la ceva "excitant" in adevaratul sens al cuvantului... de ce folosesti pana si tu, altfel cu vocabular fara nici o scrtziitura, acest cel mai "false friend" cuvant din cate iegzista, nu poci a-mi explica.
    dar in rest, problematica interesanta, asta cu dezradacinile. desi teoretic omul se adapteaza la orice, cu mentiunea ca mult mai usor la mai bine, mult mai cu "kicking and screaming" la mai rau, that is, indeed, not the point. the point is "unde te simti acasa". where/what do you call home. e un pic naucitor, dupa ce stai plecat o vreme, sa te intorci si sa nu mai regasesti locul "cum l-ai lasat", si oamenii "cum i-ai lasat", si sa nu mai stii pe alocuri pe ce lume traiesti. "home" e de obicei asociat cu confortul suprem, ori daca nu mai ai confort suprem unde era odata "acasa", atunci.. confuzie. va fi interesant unde va spune, pana la urma, calatorul, ca e "acasa".

    do we need a home?

    AntwortenLöschen