Dienstag, 13. Februar 2007

Gavroche

     Prietenul meu ala de va povesteam ca ajuns la hopital psy mi a scris odata ca e "impresionat de androginitatea mea metafizica". Ma rog, aveam shaispe ani :) dar s ar parea ca nu m am schimbat prea mult. Desi acum oamenii nu se mai refera la personalitatea mea ca fiind androgina, mi s a facut urmatorul "compliment"

"Ai 10 puncte pentru ca esti o persoana nice. Dar pierzi 5 pentru ca esti fata".

La doua zile dup aia am castigat 3 pentru ca ma catzar.

    Anyways, mi am dat seama cam tarziu ca replica asta nu e chiar asha de dragutza cum as fi vrut eu sa o interpretez. Cred ca mi se pregateste un concurs de beshini. Sau ragaituri. Cu ei, cu "gashca".

 

PS: Titlul se trage de la my daddy care imi spunea asha cand eram mica. Rebela sau...baietoasa? :D.

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen