Donnerstag, 8. Februar 2007

Ce se mai poate intampla :D

     Bine am venit in Elvetia. Trenul meu de azi dimineatza a avut intarziere 10 minute (asta in primele 10 minute). Care s au transformat in 20. Cand inca mai aveam sperante de a ajunge la sedinta pe care o aveam la Lausanne, trenul s a oprit in camp. Da telefoane, anuleaza, alea alea...Pe un ghijgau ingrozitor evident, am ajuns la Lausanne fix inainte sa imi inceapa rezervarea pe mashina, care ati ghicit, era in pana. Bucurie mare, din o ora jumate am putut folosi 1/2. Dau sa ma intorc bucuroasa la Neuchatel, si ...tanananaa trenul e anulat.

    Prin urmare, a trebuit sa fac turul Elvetiei ca sa ajung de la Lausanne la Neuch (in loc de A-B (45 minute) am facut A-EFGHJKXYZ-B (2 ore) si acum am inteles de ce is deprimati prietenii mei din Fribourg - pentru ca e urat si najpa si n are lac.

    Slava Domnului, am ajuns acasa, acuma vreau sa ma duc la catzarat, dar ma intreb...oare nu e prea riscant? Se pare ca mi am consumat toti banutii norocosi pe luna asta :D.

6 Kommentare:

  1. Multumesc de compliment :). E bine ca macar personalitatea mea virtuala e cool :D

    AntwortenLöschen
  2. Super cool blogu'. In afara de exprimarea unei admiratii netarmurite pt tonul si personalitatea ta, nu cred ca mesajul asta are vreun scop :)

    AntwortenLöschen
  3. Bah quand même, ne sois pas si modeste! Moi j'habite aux EU, ça m'a beaucoup enseigné sur l'importance des attitudes. On est cool quand on commence à penser qu'on est cool, c'est tout dans le cerveau quoi :)

    AntwortenLöschen
  4. ok, acuma pe bune... pe bune! numai tie putea sa ti se intimple!!!!

    AntwortenLöschen
  5. N am reushit decat sa ma tai la doua deshte si sa ma cert cu R. Otherwise, it was ok :)

    AntwortenLöschen