Dienstag, 12. Dezember 2006

Xmasy mood

Asta e mood ul meu astazi. Foarte "craciunesc". Am chef sa ninga, sa ninga mult...de altfel m am trezit de vreo doua ori azi noapte, sa ma uit pe geam, ca atunci cand aveam 10 ani si asteptam prima zapada. Mare dezamagire - astazi doar Alpii radeau cu fesul alb, aici la Neuch e ca in fiecare zi - cenusiu cu lac. Whatever.

Am chef sa merg prin magazine, sa ascult colinde, sa ma uit la oameni care isi fac cumparaturile de Craciun si sa miros brazi.

Si cred ca am sa fac greva in seara asta si am sa plec mai devreme, ca sa imi satisfac hatarul. Si sa fac poze cu braduti. Preferabil nemiscate. Nemiscate ele, pozele. (cred ca asta e unul din ultimele posturi pe care le mai scriu in romaneste, pana nu ma fac de ras cu totul)

2 Kommentare:

  1. De ce sa-ti fie rusine :-? Pe mine ma intereseaza ce ai de spus :D. Si mi-e lene sa citesc in engleza, iar germana mea e la nivelul de acum 20 de ani (cand am mai vorbit pe la cursurile din facultate :) ) Cu franceza n-am nici o tangenta (in afara de faptul ca nu'sh de ce inteleg asa cam la 50-60% din ce se spune). In plus daca mai ai reticente fata de cititorul Gab', poti fi sigura ca-i un individ la fel de normal ca biscuitele Eugenia (care-i si place foarte mult din totdeauna).

    AntwortenLöschen
  2. Te salutam, de aici, din Romania! Imi place sa vad, totusi, la cineva, acest spirit de sarbatoare, chiar daca nu ne cunoastem. Si noi ne dorim zapada, speram s-o avem pana de Craciun, eu iti doresc sarbatori fericite, multa bucurie, fericire si tot ce iti doresti tu! LA MULTI ANI!

    AntwortenLöschen