Montag, 25. Dezember 2006

Merry Christmas

Sau Merry Xanax cum zic baietii care fac Fredo si Pidjin. De azi dimineata imi spun ca happiness is a state of mind...ca pot sa ma uit la orasul cenusiu si la viata mea romaneasca fututa si sa zambesc.

Mi a luat vreo 12 ore sa reusesc, with a little bit of help from random snowflakes, hot wine and some friends.

N am crezut ca intoarcerea in .ro in conditiile actuale (hm hm) ma va lovi atat de tare incat sa caut acum posibilitati de a ma duce cat mai repede in Elvetia.,,si stiu ca o sa fiu chicken si nu o sa plec pe 31 cum ar trebui sa o fac. Pentru ca e mama, pentru ca sunt niste prieteni pe care inca ii mai doare de mine, pentru ca...e prea scump, pentru ca o mie de alte motive de lamer.

Si uite asa, un nou Craciun, acelasi gust de cenusa in cerul gurii. I don t belong anywhere si nu stiu cat o sa mai am chef sa mai caut...

 

 

1 Kommentar: