Montag, 11. Dezember 2006

Geneva

Am reusit si eu in sfarsit sa imi vizitez partea de familie care locuieste la Geneva. In ciuda ploii nasoale de sambata am reusit sa ne plimbam putin pe la Gradina Botanica (micuta), am vizitat ceva muzeu de ceramica si dup amiaza am fost la CERN.

Faza zilei (sau a noptii mai bine zis) a fost cand ne am hotarat sa mergem cu masina pe Saleve,in Franta, sa admiram orasul de sus. De notat este faptul ca mica escapada trebuia sa dureze o jumate de ora, pentru ca eram invitati la cineva la masa in partea cealalta de oras. Trecand peste faptul ca am intrat pe autostrada gresita si am ocolit Le Saleve de 3 ori pana am gasit drumul care urca, treaba care ne a luat cam 40 de minute, am ajuns in sfarsit in padurea inzapezita de pe varf. Prima zapada pe care o vad anul asta!.

In timp ce faceam poze de noapte, mai apar 2 oameni. Ii salutam bucurosi in franceza, ei ne raspund in romana, noua ne pica fata in grup, dupa care mie imi pica fata..individual,pentru ca tipa era o fosta colega de a mea de scoala generala. Asa ca legea numerelor mari si a luat o in freza din nou. Evident ca am ras mult dup aia, care e posibilitatea sa ne intalnim la miezul noptii in padure in Elvetia :).

Duminica am fost la un parc zoologic (nu pot sa ii spun gradina zoologica, e prea mult) sa vedem doua capre si trei vaci, intr o gradina alpina (un fel de gradina botanica, dar doar cu flora alpina si am descoperit niste blocuri faine.

Urmeaza reportajul foto:

 

Pentru Oana :)


 

Pentru Ada:

 


 

Floricele



 

Confluenta Arve-Rhone (ala curat e Arve :))


 

Suntem cumva in Barcelona ? :)

 


 

Geneva noaptea


 

Si un bradut de craciun pe zi :) (Astazi cel al doamnei care ne a invitat la masa)


 

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen