Mittwoch, 15. November 2006

Ironii din ceatza

    Pe vremea cand catzaram cu Florian si nu reuseam sa trecem de un pasaj, aveam o vorba "Ii bun, de acu pot sa ma apuc de badminton." Era un fel de jignire suprema intre noi doi, autoflagelarea la putere maxima.

    Ei bine, eu chiar m am apucat de badminton. In aceste saptamani se desfasoara turneul diviziei N (aia in care lucrez eu adica) si am reusit performanta sa pierd 4 meciuri din 4. Ce spune asta despre mine?

    Ca in continuare imi iese gradul 6a la catzarat :)).

 

2 Kommentare:

  1. Era badminton sau bowling, ca nu imi mai aduc aminte? :)

    AntwortenLöschen
  2. si tu crezi ca ASA te faci de ris? ia si invata:
    o data s-a jucat fotbal in curtea liceului si s-a ales echipa prin tragere la sorti si la urma a ramas sa se aleaga intre mine si posibilitatea de a incepe jocul. Ala care a ales, a ales sa inceapa jocul si cealalta echipa a avut un membru in plus (pe mine).
    Echipa cu mai putini membri a avut vreo zece goluri avantaj fata de cealalta, iar la pauza au schimbat: eu am trecut la cealalta echipa.
    care... ghici? ghici? ghici?
    a pierdut, cu tot avantajul lor de 10 goluri :)

    AntwortenLöschen