Donnerstag, 30. November 2006

After Berlin

Inapoi la Schweitz asadar. Am incercat aseara sa imi fortez norocul si sa pierd avionul, dar nu am reusit.

Uitandu ma eu pe harta, mi am spus ca o ora jumate este "laaaaaaaaaaaarjeman sufisan" ca sa ma duc de la hotelul care era langa aeroportul Tegel pana in Alexander Platz si dup aia la aeroportul Tegel inapoi.

M am urcat deci in metrou (aveam de schimbat o data) si prima surpriza neplacuta a fost ca era mai lent decat calculasem io (cam 2 minute pe statie si numa pana in Potsdamer Platz erau fo' 15 asha). A doua surpriza extrem de neplacuta a fost cand doamna aia dragutza care spunea "peronul pe partea links, zuruck  bleiben" alea alea a zis o poveste mai lunga. Io n am inteles nik, decat doua statii mai incolo, cand mi am dat seama ca linia pe care eram io era deviata spre aeroportu alalalt. In mod normal m as fi amuzat, da acuma era cursa contra timp - nu sa ajung la Alexander Platz ci drecului inapoi la aeroport.

Ceea ce am facut, dupa ce am scos capu' ca hamsteru din gura de metrou sa vad si io ce se intampla in super Potsdam.

 

Altfel intoarcerea acasa e dureroasa, mi au venit niste facturi de la doctor, deci maine pun anunt ca imi vand un rinichi, ca sa le pot plati.

Sistemul de asigurari de sanatate in Elvetia e simplu: e mai bine sa te asiguri la popa, ca sa se roage mult pentru tine, sa nu te imbolnavesti pentru ca altfel, indiferent cat ii prima ta de asigurare, oricum dai din buzunarul tau pentru majoritatea "prestatiilor".

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen