Dienstag, 19. Juli 2011

Despre corsete

- Ca sa ii fac in ciuda Pisicii Cenusii, care se plangea in privat cum ca vrea sa citeasca despre ce mai fac eu si nu despre croitorie :P. -

Dupa cum stiti, mai in primavara mi-am incercat mana la corsete/bustiere cum vreti sa le ziceti.

Ei bine, intre timp m-am gandit ca e mai simplu sa fac un corset scurt, ca sunt mai putine curbe de dibuit pentru cineva care are rabdarea unui gandac (chiar, gandacii au rabdare??). Asa ca mi-am desenat (din nou) un tipar, dupa instructiunile de aici (Cathrin, if you get a link back - I love your work and THANK YOU!), am pus dubluri, am taiat, am cusut de m-am rupt si iesit aceasta monstruoshenie:
Aus Sewing April 5/11/11 9:14 PM


Faza nasoala la corsete e ca nu-ti dai seama daca se potrivesc sau nu decat la sfarsitul sfarsitului, adica dupa ce ai cusut 6X2X3 tivuri (intre piese, trei randuri de material) + 12X2 canale pentru ....oare cum s-or fi chemand in romaneste "bones" + 2 metri de paspoal + ai batut 24 de capse (si moaaama, e o intreaga aventura cu respectivele capse, mai ales cand locuiesti in Elvetia unde e greu cu ciocanitu' dupa ora 10 seara). Si da, dupa toata aventura asta, descoperi ca ai putea sa cari prune in san, pentru ca, dupa mintea ta cea inteligenta, ai lasat o rezerva in partea de sus a bustului, nu care cumva sa iti comprimi cutia toracica si sa te sufoci. Si deci in spate arata la fel de jalnic:

Aus Sewing April 5/11/11 9:14 PM


Si cum politica firmei e ca "AW nu descoase" si cu atat mai putin "scoate AW capse cu patentul" (nici nu stiu daca se poate), mi s-a parut mult mai simplu sa redesenez tiparul si sa mai fac unul. And this one baby, l-am masurat de i-au sarit capacele.

Aus Sewing April 5/11/11 9:14 PM


Poza nu ii face dreptate, pentru ca am avut un fall-out cu B. dupa pozele de la primul (probabil sindromul femeii "incorsetate" care simte nevoia sa fie cumva in control si il zadarashte pe pozar) si am ajuns sa ma fotografiez singura, cu aparatul pe un maldar de carti pe post de tripod.

2 Kommentare: