Montag, 31. Mai 2010

Si mai multa stiinta

Ca atat am facut io in ultima vreme. Nu tu excursii (ba, sa nu mint, am fost in Olanda da tot pe motiv de work), nu tu rochitze, nu tu bilutze, numa gripa, frig, ploaie si work.

Mai nou, am inceput sa ma ascund de studenti in laborator si ma fac ca muncesc. Bine, de cele mai multe ori fac prostii, ca de exemplu ceea ce ar trebui sa fie chestii solubile in apa dar imi plutesc ca niste meduze pe fundul balonului, ma uit scarpinandu-ma in ceafa la chestii care ar trebui sa fie verzi dar sunt maronii, respectiv blochez robinete de sticla in slifuri de sticla si plang in pumni ca "ala era balonul meu maaaaaagic" (si e adevarat, singura data cand treaba verde a fost verde a fost cand am fiert-o napraznic in balonul magic).

Anyways, treaba cu sliful chiar m-a enervat asa ca azi am zis ca dedic o jumate de zi sa imi deblochez sticlaria (si sa scriu de o suta de ori pe table "voi pune destula unsoare de vid data viitoare"). Bine, sticlaria zacea de vreo saptamana intr-o baie bazica da' nu dadea nici un semn sa se miste si nici n-am vrut sa o zdruncin prea tare, sa nu imi cumva feshtelesc manutili mamucutzii si ale tatucutzii.

Asa ca am inceput muncitoreste sa injectez chipurile solvent pe langa slif, ca poate poate se duce vre-o picatura inauntru. Nik. Le-am lasat fo ora in solvent - nik. Am zis ca scot artileria grea si fac un Piranha ca in vremurile bune (pentru necunoscatori Piranha e un amestec 2:1 de acid sulfuric si apa oxigenata, sau mai clar kaboom in a bottle, don't try this at home), dar m-a prins un coleg cand cotrobaiam dupa acid si o zis ca ma ajuta el cu heat gunu'. Ghiciti ce s-a intamplat. Nimic.

Rushinandu-ma eu totusi sa spurc laboratorul cu Piranha am mai facut o incercare cu o baie de acid clorhidric - tot nik. Si dupa niste injuraturi groaznice m-am apucat sa caut pe net. Unde am gasit niste oameni convinsi ca aceasta problema se poate rezolva -tanana - cu Coca Cola. Nu, nu am inhalat prea multe chimicale azi. Chiar asa spuneau baietii si dupa ce am terminat de ras am zis ca cel mai rau lucru care mi se poate intampla e sa pierd 1.7 chf respectiv sa isi rada colegul de laborator in barba. Si am facut-o. Le-am parasutat pe cele sticlarii cu penis captivus intr-o juma de litru de Cola. Timp de o ora jumate.

Cred ca va dati seama ce s-a intamplat. E drept, de acum n-o sa mai beau Cola sau altceva din neamul ei niciodata (desi n-am facut un studiu exhaustiv sa vad daca Sprite Fanta sau doamne feri' Pepsi sunt comparabile) dar am neshte baloane curate, cu robinetele cuminti alaturi, numa bune de folosit maine pentru niscaiva voodoo.

Desigur, intrebarea ramane, ce-o fost in capul primului om care o incercat asta...

1 Kommentar: