Dienstag, 4. Mai 2010

Ce vraji a mai facut AW

Pentru ca tot are examen la germana si tot felul de probleme existentiale de rezolvat, AW s-a apucat maniac de croitorie si a turnat doua rochitze in trei zile. AW nu calca de felul ei (desi la carte spune "bine calcat e pe jumatate cusut") si la ora asta tarzie are ochii prea scosi din cap ca sa faca niste poze decente. Dar iata-le totusi:

Rochitza pe care scrie "Amorgos":


Facuta din cea mai ordinara stofa de la IKEA, dar pictata manual de felul ei:


Note to self: data viitoare sa stergi liniile ajutatoare inainte de a picta peste ele:



Si rochitza pe care scrie "I'm so pretty and all cute" respectiv "Daca nu-ti aduci aminte cum a fost la primul paspoal, ia de aici":


Cu cea mai dragutza culoare si fundita din lume. Ever.



Am uitat sa va spun, domnisoara care imi pozeaza se numeste Matilda, l-a terorizat pe var-miu trei ani de zile, dupa care am mostenit-o eu de la sotia lui. Acum locuieste cu mine. Ne intelegem perfect, nu jegoseste chiuveta din baie, nu lasa vase murdare pe masa si ma asculta cand imi tin discursurile la germana.

Ca sa fie seria completa, iaca-ta si fustitza produsa acu neste saptamani. Matilda se scuza ca vi se arata asa la bustul gol.


Data viitoare - bilutze :). Promit.

3 Kommentare:

  1. Super rochitele! Vreau si eu :P

    AntwortenLöschen
  2. doamna, da cum iti iese la croit, ca mie mi-e teama sa ma apuc de taiat, deocamdata numa modific...
    super rochitele, sa stii, imi plac mult

    AntwortenLöschen
  3. Paaai mai greu asha (ai observat ca n-am facut poze si pe dos :D). Da' pe stofa mai ieftina (2.9 chf metru la IKEA) parca am mai mult tupeu:). Haide baga, sa vedem :D

    AntwortenLöschen