Mittwoch, 8. Juli 2009

A whole new Era

 
Pentru mine. Am scris deja pe blog despre cum mi-am stenciluit laptopu cu sprayu. N-am mai scris cum l-am shmirgheluit dup-aia si sters cu diluant pentru ca sarise vopseaua pe alocuri si cum l-am pictat cu markerul. Probabil nici cum a facut el baie la mine in rucsac in jumate de litru de apa. Si nici cum a dat matza cu el de pamant. Si cata teza am scris cu el in tren si ce de-a mai posturi pe blog. Si bietul de el a rezistat eroic. Ok, de fo trei luni cam clipea ecranu si trebuia sa il apas in coltul din stanga sus ca sa vad ceva pe el. Si se incalzea ingrozitor cand il tineam in brate. Da puteam trai cu asta, si eu si el, spre disperarea lui B.. Pana cand m-am intors de la Frankfurt. Si s-a intamplat aceasta treaba.

 

 

Si nu, lipitul cu scotch nu a ajutat, dupa cum se vede. Si cred ca si-o simtit sfashitul aproape ca mi-o mai tras si doua ecrane albastre pe care nu le-am mai vazut pana acu....si asha arata el acum: 

 



 

 

Asha ca a trebuit sa ne despartim, cat inca ii mai mergea ecranul destul sa-mi fac un back-up. Dupa care am cautat un laptop fara asemenea defecte. Si am gasit: 

Nici o crapatura in partea dreapta jos...




 

Stencilul gata inclus 

 




 

Say Hello

 

 

 

Trebuie sa recunosc ca e putin inspaimantator sa folosesti un nou sistem de operare. Care ma rog, ii user friendly, dar ii diferit... Ii ca atunci cand dormi la altcineva acasa si vrei sa te duci la bucatarie sa bei apa si trebuie sa meditezi umpic cum se deschide robinetul, asta dupa ce in prealabil ai pipait alaturi, la intaltimea la care esti obisnuit...

Si hardware-wise are un maus hipersensibil, inca ma kinui sa mi dau seama cum sa fac sa nu imi mai zboare toate ferestrele care pe unde de cum il ating.  Si aveam sa ii reprosez ca nu mere cu Picasa, da intre timp am descoperit ca mere cu Picasa Uploader for Mac, asa ca si-a pastrat punctajul neschimbat (pe care l-a primit fiindca are tot, dar absolut tot inclus, like o gramada de softuri dragutze :). 

Sunt sigura ca in timp vom deveni prieteni buni :)

3 Kommentare:

  1. felicitari, de mult vreau sa fac si eu pasul asta da nu indraznesc....
    si bine te-am regasit;)

    AntwortenLöschen
  2. Welcome to the club, pui de zmeura!

    AntwortenLöschen
  3. sa-l porti sanatoasa!
    cat despre picasa... joaca-te un pic cu iphoto si vezi daca-ti mai tre' uploader for mac ;)

    AntwortenLöschen