Mittwoch, 8. Juli 2009

Late again

Cu update*-ul despre viata mea. Dar cred ca nu v-am lipsit prea mult, voua, celor 3 ca intre timp s au intamplat tot felul de lucruri. A murit Michael Jackson, Doamne Doamne sa-l odihneasca. Io nu s asha sictirita ca altii de i-am citit prin blogosfera fiindca io una la mana n am televizor, asha ca n o putut sa ma satiseasca nici un MTV sau Proteveu cu multe videoclipuri/imagini/concerte. Doi la mana era tanar saracu si dus cu pluta si in general mie mi pare rau cand mor oamenii. Trei la mana n-am fost niciodata fan adevarat, adik n-aveam pe perete decat un poster din Universu' Copiilor si ala de pe vremea lu Thriller (posteru, nu Universu') cand inca arata ca un om si nu ca un vai de capu lui. Si da, m am molipsit de la Dangerous, da alte albume n-am avut. Anyways, saracu si saracii copii. Si btw, stie careva, maimuta mai traieste?

Sa trecem acu la update...


* Astia de va plangeti ca "Wei tu ce nu mai scrii pe blog sa mai stim ce faci" aflati ca am si messenger unde ma puteti intreba de sanatate.

1 Kommentar:

  1. si cei care abia asteapta sa mai scrii, pentru ca savureaza stilul, si nu te au in lista de mess, ce fac?

    ... si da, maimuta traieste intr-un shelter din ala pentru maimute-vedete. Nu a vizitat-o niciodata, desi probabil maimuta si-ar fi dorit. (info de pe national geo.)

    AntwortenLöschen