Montag, 8. Juni 2009

Masina de cusut strikes back

Uneori ma gandesc ca daca as avea rabdare cam o zecime din cata n-am as face niste lucruri tare frumoase cu viatza mea...Dar in fine,sa trecem. Dupa o luna cred de chin si scarpinat in cap s-au intamplat lucrurile de mai jos:

 



 

As fi si calcat-o daca nu as fi topit in prealabil un bold cu fierul (da, da, se poate!!) si nu l-as fi jegosit intr-un fel de mi-e lene la ora asta sa il mai curatz. Si avand in vedere ce treaba grozava am facut pe la tivuri pe care again, mi-e lene sa le mai descos zic eu ca tocmai am produs o foarte eleganta camasha de noapte:)

 

 Pozitive:

+manecile au aceeasi lungime :D

+paspoalu' rulz

+mi-o iesit cum am vrut io shusta cu manecile si bentita minune care NU era in tipar.

 

Negative:

-pensele is proaste (si degeaba la materialu asta)

-n-am reusit sa ma dumiresc ce se face cu surplusu' pentru cusatura pentru ca tivurile in final sa n-aiba o grosime de 5 mm la colturi:D

-nu m-am lamurit de asemenea daca, atunci cand se modifica dimensiunile bustului se modifica si ceva pe la umeri.

 

Cred ca pana ajung Coco Chanel o sa mai dureze putin :).

 

2 Kommentare: