Samstag, 6. Juni 2009

Konstanz-Mainau

Week-endurile mele sunt tare scurte de cand s-a dublat distanta dintre satul meu si Basel, la work mi-am promis solemn ca nu mai scriu pe blog (nici nu-sh cand ash avea timp, dar sa nu ne plangem, vorba unui coleg, e bine ca avem job in timpurile astea precare vorba altui coleg) si uite asha blogul meu ii ca o gradina in paragina.

Acu doua saptamani am fost la o mica plimbare in sudul extrem al Germaniei si iote povestea.

Am luat vaporashul din Romanshorn pe o vreme nu tocmai prietenoasa;

 


 

Vaporul ala din fundal e un fel de "perla Bondensee", da nu l-am vazut navigand. Mi-am scos in schimb tunul despre care v-am mai povestit si cu el am putut spiona o gramada de chestii:


Tricourile omuletilor din barci

 


Neste pasari

 

 



 


 

Si am ajuns la Konstanz unde am fost niste turisti foarte lenesi si niste capitalisti foarte buni, pentru ca ne-am lasat cam toti banii pe toale si papuci gasite la niste preturi nesimtit de mici fata de alea cu care suntem noi obisnuiti la Elvetzica. Pe langa asta am papat niste Käsespätzle la un restaurant (prin fatza supermarketului) ieftini si buuuuni asha ca n-am apucat sa fac decat fo trei poze (si lumina era proasta oricum).  

 

 

Dupa care am luat un autobuz spre Mainau care mi-a fost recomandat drept "the place to be" in Mai, pentru ca au un parc natural absolut bestial cu o gramada de flori si alte treburi. Am ajuns pe la 16:45 si ni s-a spus politicos de la casa de bilete ca de la 17:00 intrarea ii la juma de pretz asha ca am asteptat si noi precum ceilalti nemtzi (toti!!!) zgarciti sa bata ceasul ora care trebuie. Si intr-adevar, a fost frumos. Asha un cadru perfect pentru povesti romantice n-am mai vazut. Tot felul de flori, copacei, aranjamente, plante medicinale frumos mirositoare, un ceas floral care l-a impresionat pe Basler de s-a apucat sa citeasca viata lui Liné...awsome!

Poze in ordine aleatoare:


The Basler acceptand pariul "nu-i adevarat ca apa ii pana la glezne"

 


Punctul de intalnire "La floarea zambareatza"

 

 

Povesti romantice

 

 

Portrete

 


 


 

 

 

 



Si multe alei frumoase si colorate, de nu-mi venea a crede ca suntem in Germania :)

 


 

 

Mi-a placut foarte mult, asha ca am zis ca data viitoare o sa merem mai devreme si o sa vedem si serele si cealalata jumate de insula.

Pe drumul de intoarcere m-am mai jucat umpic de-a voyeurul

 

Vaporul "ala mare"

 

 

Si omuletii din el:

 


Alti omuleti pe mal, la terasa

 


(Led) Zeppelin



In sfarshit, am gasit diafragma aia buna ca sa-mi faca focusul unde vreau io, nu unde vrea el:

 

 

Si back to Konstanz, cu omuletii de pe hidrobicicleta in pragul atacului de cord ca o sa dea vaporul peste ei

 

 

Si dup-aia pe inserate, trecut granitza pe jos si back-home. Musai, musai tre' sa fac asta mai des (asta like visiting stuff around).

2 Kommentare:

  1. Multumesc frumos (blushing like hell) Da, sa stii ca nu-s toate asha :D. Oricum empiric am descoperit io ca o diafragma mai mica decat aia cu care m-am obisnuit la obiectivu scurt (cam cu doua numere asha, de ex un 9-10), un timp de expunere acceptabil (nu mai mic de 1/125 cel putin in cazu meu, ca imi tremura mana:D) si trishat din iso cu nesimtire dak lumina ii proasta. Nu stiu dak are logica, da asha o mers. Nu le-am sharpuit, ca mi-e ca de obicei lene :P, da ar trebui sa ma apuc.

    AntwortenLöschen
  2. extraordinar de clare pozele (de 'ochiu magic' ti-am mai zis ca-l ai, acu' ma iau de lentila :). le-ai sharpenit cumva, sau asa au iesit? foarte bune. cum ai gasit "diafragma potrivita?". zi si la mine sarmna :).

    AntwortenLöschen