Montag, 22. Januar 2007

Luzern and small stuff

    Acolo am ajuns, de la o petrecere la Geneva (La multi ani, Ionel :). Pentru prima data de cand sunt in Elvetia am mers mai mult de 1h1/2 cu trenul, pentru a ajunge..undeva, namely in Luzern. 
    Cu durere in suflet, trebuie sa spun ca devanseaza Berna (dragostea mea dintai). O sa va convingeti de asta imediat ce o sa pun si niste poze, lucru care se va intampla cand var miu va presta despre trimisul pozelor. Eu am plecat ca o cizma, fara aparat.

    Am vizitat Muzeul Transporturilor, care are mai multe sectiuni (de la Trasuri la Avioane), din pacate multe explicate doar in germana (ahem). Mi au placut mult display urile interactive (era o sala si pentru diversele tipuri de comunicatie, de unde puteai trimite faxuri de la un birou la altul, puteai folosi "telefonul puscariasilor" - si anume comuncatia prin teava de scurgere de la chiuveta (ma gandesc sa imi "sun" si eu un vecin :D) respectiv puteai misca niste fishe de telefon, pentru a pune in legatura doua aparate de alea antice, cu manivela. 
    La sectiunea de avioane este si un simulator de zbor, foarte fain facut. Eu fiind a cincea roata la caruta (la propriu, am fost doua cupluri si eu), mi am gasit un partener in persoana unui pusti de vreo 10 ani. Frustrat ca fratele lui mai mare cu care "zburase" inainte nu il lasase sa piloteze si el, m a tinut trei minute numa in looping uri si ne am prabushit de vreo doua ori (un fel de scuturatura zdravana cu capu' in jos). Deosebita experienta, cred ca pot sa tai "jet fighter pilot" de pe lista "ce vreau eu sa fiu cand o sa cresc mare".

Am mai vazut o mashinuta facuta la Universitatea din Bienne, alimentata complet cu energie solara, neshte trenuri faine si ne am plimbat pe o harta 1:20000 a Elvetiei. Am putut sa imi vad si strada mea, asta ca sa ilustrez nivelul detaliilor, precum si dimensiunea impresionanta a Schweitzului.

    La partea cu masinile aveau si un mic calculator unde iti puteai proiecta mashina visurilor tale, eu am produs asta.


 

    Nu e chiar masina mea de vis (Ana vrea Aro :), prietenii stiu de ce, dar merge.

 

    Otherwise, la Geneva am produs mult shopping (traiasca reducerile :D), si sunt foarte saraca si fericita.

 

    Azi am fost la Lausanne si I spinned the karma wheel, respectiv am bramburit niste procese de dry etching atat de rau incat mashina n a mai vrut sa vorbeasca cu mine :)).Asta pentru toate zilele cand m am dus la Lausanne degeaba, ca sa ma uit la un echipament in pana. Vad insa acum ca au reparat o, ceea ce e bine.

 

1 Kommentar:

  1. Fabrica Aro se inchide, a vandut doar 15 masini anul trecut :))

    Choose Nissan!

    AntwortenLöschen