Montag, 8. Januar 2007

Bine am venit inapoi la munca!

    Eu cred ca anul asta o sa joc mult badminton, deoarece conditiile meteo sunt complet nefavorabile pentru orice sport de iarna. Momentan ploua cu soare. Ma intreb destul de des daca noua ni se datoreaza cu adevarat incalzirea globala sau daca e doar un ciclu prin care trebuie sa treaca Terra. Imi si imaginez extraterestrii care ne studiaza cum o sa ne arate cu degetul atunci cand o sa ne scufundam/inghetzam "Ia uite si la prostii aia, au avut o planeta si n au stiut ce sa faca cu ea. Suckeers".

    Oh, well, pana atunci mai e umpic, astfel incat eu m am hotarat sa incep noul an de munca prin a mi pune ultimul joculet preferat in lista cu favorite (for all zee strangers AW is a computer game freak, care a trecut prin DiscWorld, Sanitarium, Arcanum, Syberia, Darkthrone). Jocul meu preferat se cheama Human Age si e ca un fel de tamagotchi da in epoca de piatra.

Ce ii fain e ca nu necesita decat vreo 5 minute pe zi, de hranit omuletul, trimis la munca/vanatoare, facut doua trei cumparaturi respectiv citit umpic forumul :). Dup aia omuletul evolueaza, se face celt, egiptean samd. Desi n am aflat de la inceput, s ar parea ca jocul asta e elvetian.

free human development game

    Daca va faceti cont ma puteti trece pe mine la sponsor :D si castigam impreuna niste rotuledecapra, moneda curenta din epoca de piatra. Have a nice evolution!

1 Kommentar:

  1. ha, ha! ai ramas si tu fara bani?
    eu am ramas fara bani cand am jucat la jocuri de noroc. acum m-am redresat si m-am facut cuminte, fac doar afaceri cinstite cu chestii de la morale si health.
    Bafta!

    AntwortenLöschen