Montag, 12. März 2007

Sa radem cu si despre...

 Cu cine pot eu vorbi romaneste la servici:

 

-un coleg italian care vorbeste 9 limbi (yes, i know :D )

-un inginer casatorit cu o romanca

-un coleg din Basarabia

 

Duma zilei de azi a venit de la ultimul dintre ei.

"Ei, si ti s-au primit reactiile?"

Mi a luat fo' 5 minute sa ma prind ce si cum, si am vrut sa rad cu lacrimi, dar mi am adus aminte ca eu sunt aia care acum cateva lui spunea foarte convinsa "Am vrut sa fac un punct despre asta"

 

BTW, nu, nu mi s au primit reactiile azi. Io vreau sa propun ca saptamana sa inceapa cu Martzi. Lunea e o zi de trei bani jumate.

7 Kommentare:

  1. Bah, in primu rand, de ce "vina unui we nelucrat"? Vezi, aici nu esti deloc swiss, iti zic io ca pe ei ii doare la bashketzi de tot ce se intampla la work in week end - week end is sacrd dude :D.
    In al doilea rand am uitat ce mai voiam sa spun. There.

    AntwortenLöschen
  2. Lunea e o zi de doi bani chiar si pentru noi astia care-ncepem saptamana duminica...

    AntwortenLöschen
  3. Mda. I like monday. Toata vina unui wknd nelucrat transformata in eficientza unei zi lucratoare. Oh, cred ca playing to well the swiss now. shit, they got to me!

    AntwortenLöschen
  4. Mda, se vede ca stai printre francezi si nu nemtzi. Aici se ia laptopul al slujba de duminica bre. Si nu se deschide cartea la cantarea aceea ci se pune play listu. Si la inmormatarii se trimite iconitza cu ingerus si big hug. and shit.
    ce vroiai sa spui?

    AntwortenLöschen
  5. Luni lucru
    luni noaptea lucru
    marti lucru
    marti noaptea lucru
    miercuri lucru
    miercuri noaptea lucru
    joi lucru
    joi noaptea lucru
    vineri lucru
    vineri noaptea betzie
    sambata somn
    sambata noaptea coma alcoolica
    duminica dezalcoolizare
    duminica noaptea lucru
    luni lucru
    etc.

    Astea-s obiceiurile printre nemtii astia pe steroizi de le zice americani :(

    Io unde sunt? Tot la lucru...

    AntwortenLöschen
  6. Yeah, well, that's why I won't go back there. Ever. Nor will I go to Japan :D.
    Si ce zici tu Radaska despre schwitztuutsch people -o fi la tine acolo, ca ii bate in crestet alizeul din Germania :D.

    AntwortenLöschen
  7. ... cu scuzele de rigoare pentru fratii Grimm.

    AntwortenLöschen