Montag, 5. März 2007

Le Direktor

     Ca sa nu mai ramana repetent si anul acesta...no wait, wrong story. Ca sa nu isi mai bata lumea joc de el, Neuchatelul a organizat o saptamana de film nordic. Printre capodoperele prezentate se numara si ultimul film al lui Lars von Trier, "The Boss of it all" tradus in franceza "Le Director"(cu o taiat, de care nu am pe tastatura). E vorba despre un gigel CEO la o companie de IT, care e prea coiless ca sa ia decizii dureroase, asha ca angajeaza un actor in somaj sa il interpreteze (sa fie bad boss of it all).

    Acuma, ori mi am pierdut io simtul estetic si "the indepth vision of things" ori filmul asta sux majorly. Am vrut sa plec la jumate, dupa care am vrut sa imi cer banii inapoi, dupa care mi am resuscitat speranta ca poate poate, pana la final o sa se dreaga.

    Bottom line, nu apreciez umorul danez (nici macar nu stiu daca ar trebui sa ii spun umor), nu imi place cinematografia moderna, cu lumina incoerenta si cadre sloppy, pe o scara de la 0 la 10 filmul asta ia 2. Unu din oficiu si unu ca sunt intr o dispozitie marinimoasa.

4 Kommentare:

  1. Breh, Shortbus este bestial, da? Poate iti aduci aminte ca am shi ras. Ceea ce nu mi s a intamplat la "Le Direktor" decat scremut asha, ca mi era frica sa nu adorm. Din punctu meu de vdr nu e nici o comparatie intre astea doua (si nu is biased numa pentru ca l am vazut cu tine) :D. But then again, u the expert, ai vazut, ti a placut?

    AntwortenLöschen
  2. aaaahahahha. da nota nu i-ai dat. apreciez subtila diplomatie. ahem :P

    AntwortenLöschen