Donnerstag, 29. März 2007

Knight Shift

 
 V-am povestit acu ceva timp ca in tineretile mele zbuciumate eram a raging gamer. Mai cunoasteti pe cineva care a terminat Arcanum in 5 moduri diferite? :D Sau pe cineva care a reushit sa convinga pe altcineva sa joace Arcanum atat de raging, incat bietul om, ca sa isi faca character points, omora gaini in spatele satului, la nivelul 1? Sau pe cineva care se milogea de oameni sa ii babysiteze contul de DarkThrone fara sa ii vanda armata daca se poate? That kind of things. Furia ma apuca in special in sesiune si m-a costat destul de multi neuroni cheliti de serotonina.

    Anyways, my gaming days seemed to be over here, ca n-am net acasa, si la work inca nu m-am apucat de asemenea ilegalitati. Pana saptamana trecuta, cand am fost la Viena, unde magazinele de musici, filme respectiv jocuri pentru PC sunt abundente si ieftine. Si cum vremea nu permitea activitati culturale, am fost pur si simplu fortata de imprejurari (impotriva dorintei mele desigur) sa prestez despre shopping compulsiv. La sfarshitul zilei, m-am regasit cu un frumos CDu cu un minunat joc strategie+ RPG, pe numele sau Knight Shift (de unde si titlul acestui articol). Acuma eu, ca o ciubota in ale informaticii mi-am spus ca daca mere pe Windows 98 si procesor de 400 MHz (aprox), siiiiiiiiigur o sa mearga si pe laptopul meu care e un fel de racheta in comparatie cu ce rabla aveam acasa (si pe care jucam arcanum).

    Prima surpriza a fost ca nenorocirea de joc e IN GERMANA. Like am vazut io ca pe carcasa era ceva cu fantastische bla bla der königin bla bla das Tott blah blah , da nu m-am gandit ca o sa ma intrebe lucruri cu Ja/Nein in timpul instalarii.

Ma rog, in timp ce mi se umplea "discul dur" cu povesti interactive si mistere de dezlegat eu dansam dansul ploii de bucurie ca de acum o sa pot suplini ceva din viata sociala inexistenta cu acest minunat joc.

    Si nu vi se pare ca, dupa ce i-am spus daaaaaaa fa-mi shortcut uri, shortcut-uri peste tot, numa lasa-ma sa ma joc acuma, imi apare mesajul pe care l-am vazut ultima oara pe 486le ce-l aveam acasa cum ca "aveti o placa video de cacat si prin urmare nu veti putea juca acest joc"?

    Acuma ultima data cand am avut asa problema am facut niste manarii ingrozitoare, de care sper ca parintii mei sa nu afle niciodata, si am vandut/schimbat/facut oferta promotionala la diverse piese neimportante din calculator in schimbul unei placi video  cu accelerator de care imi trebuia ca sa joc Siberia (or was that Arcanum). Daca stiti cumva cum se poate schimba o placa video dintr un laptop fara sa mi donez vreun organ pentru a plati, sau si mai bine, daca ar fi asha o placa video "USB", un fel de plug in play :)), aveti eterna mea recunostinta.

 

4 Kommentare:

  1. Am intrebat in stanga si in dreapta si mi s-a spus ca nu se prea poate schimba placa video la laptop. Dar nu bag mana in foc pt asta , ca ala care mi-a zis desi lucreaza la departamentul care are grija de computere si retea si alea alea mi-a mai zis cateva prostii in domeniul (iar eu l-am crezut si am facut cateva chestii care n-au mers tocmai bine). So keep asking, asta e numai asa un prim raspuns de 'incurajare'.
    BTW. A cazut masca de Zorro.

    AntwortenLöschen
  2. Lol @ Je. Ce faci breh, n ai blog?

    Si nu, n am jucat diablo

    AntwortenLöschen
  3. Nasol. Itzi simt suferintza. We all been and that dark road!
    Referintza placa video. Pai e laptop nu. Ia-l meri in primu magazin de calculatoare in NeuChatel si intreaba cu laptopul in fatza. Daca itzi spune nu... nasol. daca spune da intreaba de o oferta. si apoi vezi tu daca mai intrebi alte oferte o ba.

    ori... another 'puter?

    did u ever played diablo 2 ...........

    AntwortenLöschen