Dienstag, 13. März 2007

La Zoo

     Era o zi frumoasa de martie. (asta mi a venit dupa ce am pus titlul ala de compunere de clasa a doua).

    Am fost la gradina zoologica din Zurich (asta ca sa nu zic ca am fost de 100 de ori la Zurich si n am prestat nimic despre cultura - usually that s the place for party and shit) cu prietena mea si cei doi copii. Copiii erau mai interesati de vrabii (!!!), de topogane si spatii de joaca, respectiv de diversi boschetei decat de animale, dar noi, adultii ne am distrat beton.

    Am vazut o gramada de oratanii despre care nici macar nu stiam ca exista si  o gramada de animale funny (like vedeti pozele de mai jos).

    Ce ii fain e ca "pensionarii" de acolo au uber spatii in care sa se plimbe, gardurile sunt protejate cu boschetei si copacei in cea mai mare parte - vizitatorii au puncte de observatie speciale (namely niste gauri in gard :D) (astfel incat bestiile sa aiba ceva intimitate), precum si cartiere de iarna. Unele animale chiar "muncesc" pentru hrana lor, adica stau in spatiu de display 8 ore pe zi (care da, e destul de mic) si dup aia se pot duce sa haladuiasca unde vor ele. All in all sa spunem ca e o "colivie de aur". 

    Personal nu am nici o problema cu conceptul de gradina zoologica atat timp cat animalele sunt tratate ok (ceea ce zic eu ca e cazul la Zoo, dupa cate camile periate si scarpinate in barba am vazut).

 

Siesta la bizoni

 


 

Poza mea preferat - AAAAAAAAAAAA DEMON LAMAAAAAAAAa


 

 Foca bronzandu-se la axila

 


 

Afro alpaca


 

Back to Jurassic - the Rhino (cu pasarea aferenta)

 


 

Biiiiiiig turtle


 

Pinguinul regal ( o hoarda...)

 


 

And there's more....

4 Kommentare:

  1. Aaaaaaaaaaa pai ma duc duminica atunci :D Si la zuri e paunu in libertate :D

    AntwortenLöschen
  2. Si uite ca am devenit si eun un mic "patriot" si tin sa protestez impotriva gradinii zoologice din Zu (the zoo din zu mai pe scurt) si sa afirm mare si tare ca pana nu ai fost la gradina Zoologica din Basel nu stii ce inseamna spatiu deschis.Adica de cate ori nu imi venea mie sa o iau la fuga crezand ca o sa fiu atacat de Rinocer care sta calm si rumega la 2 metri in fatza ta. Didnt I meantion no gard, grilaj sau alte fierarii (ok, e un santz care nu il poate sari but still its scary to look him in the eyes).
    Hai sa rezumam. Daca in zurich e colivia de aur in Basel e doar aurul. Plus paunul care se plimba mandru pe unde il poarta pe el vazul. De la cap sau de la coada.

    AntwortenLöschen
  3. Interesant blogul asta , merita citit.
    Am fo si eu la Zurich acu o gramada de ani dar nu la zoo. Oricum daca tot ma napadesc amintirile imi mai amintesc de un animal si anume Rechinu' Cenusiu , care de fapt era prima (si singura) rabla pe care am avut-o.

    AntwortenLöschen