Montag, 16. Mai 2011

Radacina Titanica

Si ca sa incheiem ciclul "ce chestii interesante am mai facut" sa va spun ca acum o luna a inflorit la Basel the Titanwurz, pe numele ei latin Amorphophalus Titanum si in traducere libera in romaneste Penisul Gigantic si Fara Forma, ca baietii care se ocupa de Wikipedia nu mi-au dat nici o varianta G-rated.
Asta e una din florile alea care miros a hoit, au o inaltime de 1.5 - 2 metri si sunt din punct de vedere evolutiv un dezastru. Au un bulb care poate cantari intre 25 si 150 de kg, infloresc odata la 15 ani si atunci pentru 24 de ore - wtf!

Asta e motivul pentru care Gradina Botanica din Basel a fost deschisa round the clock, ne-am asezat la coada! la 10 seara si la unshpe jumate am avut placerea pentru 3 minute:

Von Titanwurz 5/16/11 9:19 PM


Von Titanwurz 5/16/11 9:19 PM


(poze courtesy of B.)

Cica si in natura sunt foarte rare (15 ani, doh) si greu de gasit, asa ca ne bucuram ca am avut probabil a once in a life time opportunity.

1 Kommentar:

  1. Am mai dat mesajul asta o tura, da vad ca nu se inregistreaza nici ca anonim- Andreea.

    Felicitari! si felicitari domnului B, pentru imblanzirea neimblanzitei ::D (doamne, nici nu stii cat de dor mi-e de tine si de conversatiile alea pe linoleumul de bucatarie...azi mi-am jurat ca e ultima oara cand ies "la cafea" cu "fetele", incredibil cum se pot discuta aceleasi si aceleasi chestii sterile la nesfarsit!

    AntwortenLöschen