Montag, 21. Juni 2010

Nici un claxon

Pentru ca Elvetia a pierdut, in 10 oameni, in fata unui Chile cum n-am mai vazut pana acum (nu ca m-as fi uitat la fotbal prea des, dar baietii astia chiar au jucat bine). Eu am tot incercat sa zbier din fata televizorului cum ca nu se poate castiga cu un singur om in atac si restu' cu fundu in poarta, macar pentru faptul ca ala singuru' n-are nici o sansa sa ajunga in careul advers sa simuleze vre-un fault (dupa cum am vazut ca se poarta, de exemplu ieri in meciul cu Italia). Dar nah, Oh-ha (Otmar Hitzfeld, antrenorul .ch) avea saracul alte probleme decat sa ma asculte pe mine.
Conform colegului francez cica e de bine ca Elvetia a pierdut, pentru ca, presupunand ca Elvetia bate Hondurasu' cu fo 2-0, Spania ar trebui sa ii bata pe chili-people tot cu 2-0, ceea ce dupa ce joc am vazut azi e destul de greu. Asta desigur daca Spania nu pierde in seara asta surprinzator cu Hondurasu', ceea ce ar face toate calculele astea complicate inutile.
Si de ieri, de cand am vazut meciul Braziliei, pentru care m-am si certat cu colegu de birou (brazilian de la mama lui, care sustine ca ala n-o fost fault ce o facut Kaka) echipele mele preferate de la WM sunt:

Paraguay
Noua Zeelanda
Mexic (numa' pentru ca a batut Frantza atat de tzaraneste - umpic de bucurie pentru nefericirea altuia am voie si eu).

I have no life :))

LE: daca citesti, O., sper ca mi-ai pregatit locul pe canapea pentru finala. I bring the beer.

3 Kommentare:

  1. păi, erau în 10 contra 11, altă şansă decât autobaza în poartă (de la sorin cîrţu citire) n-aveau. era să le iasă pe final, când acelaşi derdyok a ratat ocazie cât roata carului (ce-mi place expresia asta, absurdă de altfel :). dar s-o mai întors din norocu cu spaniolii.

    va fi interesant cu honduras.

    între timp, întrebare-ghicitoare: câţi oameni din anturaju tău ţin cu ghana mâine? :D

    AntwortenLöschen
  2. hih, toti cred :))) Aci is multi elvetieni care 10% traiesc din egalurile Elvetiei si 90% din infrangerile Germaniei :P

    AntwortenLöschen
  3. inseamna ca 10% traiesc bine si 90% rau... din pacate :D :D

    AntwortenLöschen