Donnerstag, 23. April 2009

N-am murit*

Numa ma bucur in intimitate de

- primavara

- apartamentul meu BESTIAL (am mentionat ca I live in my dream appartment)

- oameni de treaba

- seri libere (ma rog, mai putin saptamana asta, cand m o ajuns ceva roata karmica si am aflat ca mai am niste probleme de rezolvat cu compania hailalta)

- creative activities

- tango

 

Take a peak in:

 

Nanostructured earrings for M.

 

 

Green dream dress for me (made by me, cu sanje si sudoare)

 

 

Asha ca nu va ingrijorati dak nu mai scriu prea curand. I'm good, just enjoying :)

 

*) La cererea lui O.

5 Kommentare:

  1. Ba da, ba da, e alta rochita, ca, fiind prima incercare n-am avut curajul sa tai materialul bun :D, asa ca am facut un antrenament pe ceva stofa ieftina de la IKEA :D. Asa ca acuma am doua, dintre care una "de casa"

    AntwortenLöschen
  2. mdaaaaaaaaaaa,
    asta rochita d(e)in casa
    we cu senin,

    AntwortenLöschen
  3. cu placere (e placut rositul) si multumesc frumos,
    de greu cred ca-mi va fi, a trecut tare mult de cand am facut asa ceva si chiar mi-a iesit (de cele mai multe ori taiam si dadeam la cusut lui maica/bunicii care avea un singer numai cu ace mari/groase, orice i-ai fi dat sa coasa ca era material subtire, ca era mai plinut, acelasi tip de ac. apoi am avut si masina mea/noastra (eu si sora-mea)dar nu am mai cusut cine stie ce) era, atunci, o fusta pantalon, de vara dintr-un material (se fac fuste, bluze, rochite, cade bine si se sifoneaza destul de greu, naaaaaaaa, ca nu stiu) super bun/bumbac imi scapa, lapsus mare
    oricum cele bune

    ps de fapt era rochita verde pe un umeras si langa in alb tiparul, nu o alta rochita?!

    AntwortenLöschen
  4. superba rochita, in fapt, ambele
    asa simpla am tot cautat dar nu am gasit ca asta
    ai un tipar, o adresa pe care o poti imparti?
    multumesc

    ps rochita pentru fetita este o bijuterie si ea

    AntwortenLöschen