Freitag, 26. Dezember 2008

Al doilea Craciun

in 2x ani pe care nu l am petrecut acasa ... Recunosc spashit ca mi au lipsit sarmalele si carnatii desi mama lu' the Basler a pregatit o cina absolut delicioasa. Noi ne-am ocupat cu altele...

 

Pus suportul...

 






From 241208_xmas basel

Pus bradul (gata taiat, n o fost nevoie de nici un topor pe gresie :) )








From 241208_xmas basel

Globuri alea..(tema de anul asta a fost violet/auriu/alb)








From 241208_xmas basel

Dupa care a venit moshuuuuuuuu










 

Daca sunteti curiosi, cadoul meu nu se vede, ii bine ascuns dupa brad, da pot sa va spun ce e: snowboard, manushi de snowboard si protectie pentru spate. Ma rog, acu suntem kit pentru ca the Basler o primit o lama de ras de aia batraneasca, pentru ca isi dorea de mult. Io o sa imi rup gatul si el o sa aiba multe cicatrici pe fata :)

 

Si dup-aia mancam :P

 






From 241208_xmas basel

Merry Xmas (sau ma rog, second Xmas day) everyone, pe ori unde sunteti !

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen