Samstag, 8. November 2008

Trimit ciocolata

Cui imi face rost de sound track-ul de la Vicky Cristina Barcelona...

 

Io mai imi iau din cand in cand "alone nights out" si ma duc la film. Egoismul meu de plod  singur e extrem de satisfacut la ideea unei pungi de popcorn si/sau Maltesers si a doua ore de evadare din realitate intr-un scaun confortabil si o sala aproape goala (la noi in sat is 7 cinematografe pentru 30k de locuitori, deci shansele ca sala sa fie goala ii mare :).

 

Aseara a fost randu' VCB, ultimul film al lui Woody Allen (care mie in general nu-mi place si de care ma cam tem de la Match Point incoace).  Partile principale ale naratiunii sunt povestite de o voce din off, fix in ordinea si doza scrisa in manualul de romana. astfel aflam din primele doua secunde ca Vicky e masteranda in "identitate catalana" si "logodita" si Cristina e "o artista care nu stie ce vrea dar stie exact ce nu vrea" si "romantica incurabil" care isi petrec vara la Barcelona in apartamentul prietenilor mid-fifties Judy si Mark. La una din expozitiile vizitate impreuna cu familia lor gazda il cunosc pe Juan-Antonio, "pictorul cu un divort urat in spate", care le propune nici mai mult nici mai putin decat sa il insoteasca la Oviedo si sa se faca sex in grup.  Vicky protesteaza, dar Cristina reuseste sa o convinga pana la urma ca ar fi o super-aventura si de aici incepe "actiunea". Cristina nu apuca sa se culce cu Juan Antonio din pricina de ulcer, pe fondul unei sticle de vin si a unui concert de chitara Vicky isi inseala logodnicul, dar la Barcelona ramane cuplul Juan Antonio Cristina. Care sunt foarte fericiti, pana apare in peisaj fosta nevasta, Maria Elena (imi place Penelope Cruz, da, imi place mult) proaspat scapata dintr o tentativa de sinucidere. Dupa care devin si mai fericiti pentru ca incep sa faca sex in trei. Timp in care Vicky se marita civil cu logodnicul ei plicticos si se intreaba daca nu cumva a greshit. 

 

Scarlett Johanson joaca prost (sau ma rog, mie nu mi se pare convingatoare) dar Cristina e un personaj fascinant (poate doar pentru mine, pentru ca ma recunosc in nevroza "stiu exact ce nu vreau" si "vreau sa fiu interesanta" ). Mi a placut si deznodamantul povestii, cu glontul care o ajuta pe Vicky sa isi vada adevaratul sine.

Mi-a placut muzica (again, nu glumesc, ciocolata:D), mi-a placut cum e filmat (dar again, oare poti sa faci un film "urat" in Spania?), mi-a placut cum e povestit. Astept sa mi-l iau pe DVD.  

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen