Donnerstag, 30. Oktober 2008

A nins

 Am vrut sa scriu aseara, dar mi-a fost prea lene si uite ca E. mi-a luat-o inainte :). Si chiar m-a prins ninsoarea (pe care nu v-o descriu, da era tare, tare frumoasa) chiar la el in oras, unde m-am dus sa mi recuperez "pachetul de-acasa". Ca stiti, io n-am stat la camin si parintii mei incearca sa compenseze acum intr-un fel. Asa ca am primit urmatoarele:

 

Magneziu cu B6 (la cererea mea, cred ca o sa emigreze rinichii mei, da placebo sau nu, it helps with stress)

"De ce iubim femeile" (pentru ca mi-am cumparat varianta in germana si nici macar the Basler nu ii in stare sa faca o traducere coerenta)

Dulceata de nuci (A YEEEE, desi n-am cerut)

si....

ultimul numar din Academia Catavencu (la cererea mea). Bizar, stiu, da mie imi place AC de mor si sunt de parere ca e unul din putinele ziare al caror stil si continut nu s-a schimbat radical de cand au inceput si pana acum (despite being bought by SOV). Si da, am ras cu spume in tren.


Acuma nu mai ninge....

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen