Freitag, 19. September 2008

Got it

 Cam ca astea.

 

Pentru cine n-are chef sa citeasca, fratii Freitag au avut ideea sa faca genti din copertine de camioane (asa se keama), cauciucuri de bicicleta si centuri de mashina folosite. Si acuma le vand pe foarte multi bani world wide. Adik, goddamn, I own a designer bag. Care pute a plastic for now :))

Io am zis ca imi cumpar una inainte sa plec din Elvetia, pentru ca F-bag aici is no fun, are prea multa lume.

Sper insa ca oamenii de mi-o dat-o nu stiau de aceasta intentie a mea si nu trebuie sa o interpretez ca pe un mesaj ascuns :))

1 Kommentar:

  1. de fiecare dată când văd câte o idee din asta şuki şi genială mă gândesc că de ce nu m-am gândit eu şi s-au gândit alţii.
    poate pentru că merită.
    soporţi sănătoasă.

    AntwortenLöschen