Dienstag, 29. Juli 2008

Mi-or furat bicicleta

 De care nu v-am spus ca am, da aveam. Si nu mai am. Mi-or furat-o din bloc idiotii, din "local velo". Dupa cum spunea unul pe un forum "Nici Elvetia nu e ce-o mai fost dom'le". Sau un coleg de-al meu, cand i s-o furat unei colege portofelul si l-am cautat o noapte prin bude si cosuri de gunoi "Ce te plangi ca Neuchatelu' ii plicticos, ai crima, ai salsa, ce mai vrei".

Sper din tot sufletul ca ala care mi-o luat-o sa isi rupa gatu in trei locuri la prima curba. Si un picior. Sau sa cada un camion peste el. Cu roshii. Si de nu isi rupe nik sa ii moara la intrare. Every time. Blestem zic, broaste raioase, tunete si fulgere si o mie de butoaie de rom.

No more go around the lake with my Sal. No more going down the hill without breaks.

4 Kommentare:

  1. Si mie acu vreo 5 ani in Berna din fatza casei. Era legata cu un ditamai lantz de 50 CHF iar casa se situa la 100 metri de centru.
    Bineantzeles ca n-am mai vazut-o iar la Politie am fost tratat cu suspiciune, ca, deh, sunt roman.

    AntwortenLöschen
  2. stiu si eu pe cineva care isi lasa noaptea bicicleta in tufisurile din fata blocului meu intr-o zona "preferata" de hoti (se pare ca profilati pe altceva), si guess what? i-au furat-o de la serviciu ziua in amiaza mare, in plin centru (ne) pazit, se pare.acu tot in tufisuri si-o lasa.:)
    cat despre portofele...ei, in bucuresti se poarta "öko"...adica ti-l deliver acasa (daca ai flotantu trecut)cu femeia de serviciu in urmatoarele zile, fara bani, dar cu acte si carti de credit etc..tu fericit nevoie mare nu mai pierzi vremea la politie, nici politia dupa ei...win-win situation ce mai...:)

    AntwortenLöschen
  3. i know how you feel. si io i-am urat asemanator, dar mai cu grija, ca io nici azi nu stiu daca mi-au furat-o sau am lasat-o pe undeva si nu mai stiu unde.... ssshhh...

    AntwortenLöschen
  4. Nasol. rau de tot. This must be shit.
    Anyhu.
    Contactul Delta please!!!!
    Maybe you will receive your bike back if I receive "me" contact... yeah... !?!

    AntwortenLöschen