Montag, 26. Mai 2008

29 iunie

Treceti in agende.

6 Kommentare:

  1. partea cu austria era jumatatea glumeata a propozitiei ;).
    am vazut, a propos de statistici, in ghidul oficial statistica din meciurile directe de la turneele finale de-a lungul timpului (doar acolo, nu si calificari), fiecare cu fiecare in grupa. la noi parmalesul cu cele 3 la un loc este destul de simplu si usor de retinut: 5 meciuri, 5 infrangeri, golaveraj 0-10.

    AntwortenLöschen
  2. sa meri la bere cu mine :).

    AntwortenLöschen
  3. aham, ok, trecut... acuma spune-mi si ce am sa fac :D

    AntwortenLöschen
  4. Uai, tu si cu the Basler aveti vise de astea de marire :)). Si el o zis ca bate Romania =))) da nu Austria ci pe altcineva (don't remember, might be Portugal or smth). Da dak tot te-am prins, ca tu esti cu fotbalu si statisticile, de cand n am mai batut noi Frantza? :D

    AntwortenLöschen
  5. si io care credeam ca vorbesti de finala unde romania va bate austria dupa prelungiri la ei acasa... eh, se pare ca m-am inselat, macar intr-o privinta.

    AntwortenLöschen