Mittwoch, 5. März 2008

3 luni

..si in plus februarie a fost mai lung. Trei luni de cand nu mai apari pe mess. Trei luni de cand am flashback-uri atunci cand ar trebui sa am amintiri. Trei luni de cand "in bucatarie cu funia" nu mai e o replica de Cluedo.

    Mi-e dor de tine, breh. Ieri seara vorbeam cu neshte prieteni si mi-o iesit gestul ala al tau, cu buzele umpic stranse, capul impins inainte si mana indreptata spre ala de spunea ce-ti statea pe varful limbii. Un "as the man said" corporal.

    Acu doua zile te-am visat. Erai mort si imi defilau prin fatza niste poze cu tine si cu nevasta-ta. Si io n-am visat morti niciodata pana acu.

    Si de fiecare data cand ma gandesc la tine imi vine sa zic "hai breh, lasa prostiile si vino inapoi". We'll take care of you. It will be fun.

    Si de fiecare data imi dau seama ca tu nu mai auzi. Ca acolo unde esti nu e NIK. Nici de bine, nici de rau, nici satisfactia ca "ne-ai tras-o" sau "i-ai tras-o", nici angoasa, nici frica, nici zambete, nici VW, nici 4 dimineata cu discutii filosofice, nici plete tunse cu briceagu', nici beri, nici Pablo Francisco, nici mim, nici Lacu Rosu, nu e nici macar cicat in puii mei.

   

    I miss you, breh. Come back :(!.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen