Sonntag, 24. Juni 2007

You cannot get more swiss

    Decat in Kandersteg, unde am fost la ceva workshop schwitz-rusesc. (da, stiu, suna ciudat, dar ma rog, oamenii incearca; pentru prima data am fost de partea cealalta a gardului, si anume in partea in care oamenii au bani si fac cercetare, si m am uitat cu oarecare mila la ailalti care faceau ceva modelari avansate..dar nedublate de experimente).

 

    In fine, conferinta e besides the point. The point is ca loc mai elvetian, cu mai multe vaci, munti si steaguri cu cruce pe metru patrat io nu cred ca exista. Plus ca e singurul munte la care am fost si unde miroase ca acasa - a brad....si a iarba uda....ei, da, recunosc, mi e dor putin :P

 

    Niste poze, in ceatza, pentru ca soarele a iesit dupa ce am plecat noi: a se lua aminte la poza cu CARUTZA, e facuta pe drum national, si poate fi printata si administrata anal oricui mai comenteaza despre carutele de la noi :).

 

 

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen