Mittwoch, 21. März 2007

brotheritis

     Toata viata mea mi am dorit sa am un frate mai mare. Nu o sora, musai un frate. Avea niste trasaturi fizice speciale, stiam exact cu cati ani trebuie sa fie mai mare, cum sa se imbrace si ce muzica sa asculte. Si cum il cheama. Inca mai tresar cand fac cunostinta cu vreun Christian brunet cu ochi albastri :D

    De cand am ajuns aici am colectionat o haita intreaga de "frati". Unul cu care merg la beri si catzarat, unul cu care merg la shopping (si mai nou la catzarat), unul care ma invatza spaniola (si nu catzara), unul pentru care nutresc ganduri "incestuoase", in fine, baieti/barbati cu care am creat legaturi de prietenie destul de stranse.

    Si constat ca, stand atata vreme cu ei, vorbind despre fotbal si spunand bancuri porcoase,  mi am pierdut antrenamentul la flirtat cu nesimtire (stiu, R., ar trebui sa iau lectii de pe blogul tau:D). Am inceput sa abordez orice personaj de jenu masculin care apare in peisaj  in acelasi stil camaraderesc - ma simt mai bine asha. I am an icequeen. Nice, but icy. It's not about the shoes (i checked), it's not even about the orange bra (checked also), it's about how you talk to them (notezi, R.?). It's probably about going to badminton instead of climbing. And smoking less. And cursing not.

    Toata aiureala asta ca sa lansez warningul ca daca ma mai pupa unu* "frateste" pe obraz in urmatoarele luni, unde ii stau picioarele ii va sta si capul. Dixit.

  

29 Kommentare:

  1. This was a full party.

    Missing you as a sista'.

    AntwortenLöschen
  2. Si care ma pup singura pe obraz? U fucked up :D. Not even my second personality loves me so =)).
    Si nu e "everybody that doesn't smooch" ci "everybody that doesn't WORSHIP" - n ai invatzat pana acu :)?
    Muahaha, ai vrea tu brother in law :D.

    AntwortenLöschen
  3. Huh....Gabi? Ca pe altcineva de jenu masculin, cu rechin cenusiu si care nu stie cand vine in .ro nu cunosc.

    AntwortenLöschen
  4. Pai daca Je nu e in Schwaitzerland inseamna ca Je nu e Almaschy (spuse je, care de felul meu sunt un Sherlock Holmes mai prost). Deci blogul asta e citit de mai mult de 3 oameni! (tam-tam-taaaam!)

    Oare cati suntem? :(

    Btw, orice nume derivat din Roma pe blogul asta 's eu. (Roman, Romaeus, Remus, Romulus, Romeo etc.)

    AntwortenLöschen
  5. For Remus. Nu te bagi deloc in seamna unde nu trebuie. E distractiv ce-ai scris. Btw eu nu sunt in Schwaitzerland, desi as vrea sa fiu, si nu din cauza acelui pup pe obraz

    AntwortenLöschen
  6. Sunt cumva eu 'Psychopupu' ? Asta e un nickname cool. Nu de alta dar intreaba Roman la comentariile de la Cuvinte preferate , doar nu vrei sa dezamagesti baiatu'.

    AntwortenLöschen
  7. Eu sunt Je , si categoric nu sunt Almaschy (n-am absolut nik impotriva lui dar nu sunt el).

    AntwortenLöschen
  8. Audienta asteapta. Popcornu' e gata in 2 minute :)

    (Mniam, mniam, mmm... gulp.)

    AntwortenLöschen
  9. Sure, trash my ass in public :D

    AntwortenLöschen
  10. can I say something? I mean, pot sa fiu rau?

    AntwortenLöschen
  11. No, c-am facut popcorn degeaba.

    Ei atuncea daca nu zice Almaschy zic io. Domnitza, modu' standard de actiune cand mai vine vreun natafleatza si s-apropie la distantza neregulamentara (within kissing distance) e sa-l dai la o parte, sa te uiti in ochii lui scumpi de caprioara si sa zici:

    "Bah ciuperca, n-am chef." (Sau o expresie sau discurs echivalent.)

    Nu sa pui mesaj semi-cifrat pe blogu'semi-personal.. ca vrei frate mai mare as opposed de-unu de-asta pe care-l tii in pat. Ca intra individu' pe net (ala cu sarutu' pe obraz), citeste, face depresie, devine confuz, cade de la balcon si-ajunge naibii in ghips sau mai rau, si nu mai poa' sa lucreze si-l da Schvaitzerland afara din tzara si parintii din apartament si se face alcoolic si-ajunge pe trotuar unde nu tzine mult, ca-i baiat plapand, si moare. Ei: vrei tu asha ceva?

    Si punctum.

    AntwortenLöschen
  12. Cand te vad te pup eu pe obraz because my will to live is really small (nu te gandi la alte prostii). Dar cum probabil te vad peste vreun an sau 2 , I still have to go through this pathetic miserable shit.

    AntwortenLöschen
  13. Aoleu, am dat-o-n bara... ca daca ma bag in seama unde nu trebe...

    Continuatzi, continuatzi, va rog nu ma bagati in seama.

    (Mniam, mniam. Gulp.)

    AntwortenLöschen
  14. Now who is Je? I am confused.

    AntwortenLöschen
  15. now, sunt mai multe posibilitatzi. About JE.

    Ori ca e fratele tau geaman de mult pierdut pe strazile laturalnice ale iasi-ului, furat poate de natia vecina si schimbat pe grenade, in timp ce voi a-tzi iesit la o plimbarica de duminica la o inghetarica la varsta de doi ani cu vecina de la patru.
    Maica ta a uitat povestea din cauza socului pierderii. Iar acum el, printr-o intorsatura a la portugheze te-a regasit.

    ori: draga AW, dont get scared your still you plus the other you JE. Da mama, dubla personalitate in floare, o fata dragutza, studioasa, putzin adventuroasa, putzin timida, cu foarte mult bun simtz, fata in casa si in suflet si cu primavara in ochii ei mari adica Ana versus the temptous, versatile, volutile blood thristy and sexual energy driven seductress french diva JE, that will kill any man that doesnt smootch her (referintze la chestiile de mai sus)

    Now which one.

    And just for the record, prefer varianta intai cu fratele atata timp cat aplica descrierea ta (dark and mysterious with blue eyes). Ce zici si de un brother in law then :D

    Remus - u funny

    P.S. Sorry for the mistakes. I write how I live.

    AntwortenLöschen
  16. I thought you wanted to date my boyfriend :).

    AntwortenLöschen
  17. errr... ma gandeam ca tu m-ai avea ca brother in law daca tu ai avea un brother care te-ar avea ca sora in consecintza tu mi-ai fii sora in law.
    geez. now I got confused. :)

    AntwortenLöschen
  18. who do u take me for??? maybe have a quickie, or a secret liaison but dating???? never!!!

    plus I would risk loosing you. oh, actually that doesnt matter :P

    AntwortenLöschen
  19. Si intrebarea care ramane e cine e Je.

    AntwortenLöschen
  20. Si cine e Me? is cinci acum nu? totzi Doamne si totzi cinci...

    AntwortenLöschen
  21. Mai e si explorish. Hai ca suntem destui. Suntem de fapt atat de multi incat ma-ntreb daca nu cumva ar trebui sa ma limitez la un singur pseudonim... What should that be I wonder.

    AntwortenLöschen
  22. Yeap, this time the psychopupu arrow missed the spot :)

    AntwortenLöschen
  23. Uber scary :D. Aveam niste banuieli, dar ma dezorienteaza faza cu "eu o sa te vad peste doi ani", asa ca poti sa iti pastrezi anonimatul si masca de Zorro, si te oi recunoaste cand ne om pupa pe obraz :D

    AntwortenLöschen
  24. Scary. Virtual, sau ...aa, in viatza reala?

    AntwortenLöschen
  25. Ca sa-ti dau un hint, nici eu nu prea stiu cand vin in Roumanie (am cetit comentariile de la alt mesaj, ceva scris in franceza, nu prea stiu eu limba asta, dar putin cate putin s-a inteles), asa ca habar n-am cand ne-om vedea , am zis aia 2 ani asa estimativ , sau incercam sa fiu optimist.
    Oricum cand te vad sigur te pup pe obraz asa ca sa stii ca eu sunt ala.

    AntwortenLöschen