Freitag, 9. Mai 2008

Xamax - FC Basel 2-2

 N as fi ajuns la meciul asta daca nu mi ar fi zis niste preteni de-ai lui The Basler sa le iau bilete. Asa ca mi-am zis, hei , o sa fie fun, Baselu trebuia sa castige musai ca sa isi asigure locul 1 in campionat. Bine, nu stiam ca la meciul cu FC Zurich care avusese loc cu o saptamana inainte iar iesise cu macel (nu ca in 2006, da oricum). Asa ca mare, dupa ce am trecut prin 3 controale de securitate si femeia s-o indurat sa nu mi confiste bananele, am ajuns in sectorul "visiteurs" care, surpriza, era plin de asha numitii "ultra", pe care ii vazusem si in gara, cand m am dus sa mi recuperez basleru din dotare, dar care, de la gara pana la stadion reushisera sa se faca si mai muci de beti. Si pe cuvantu meu ca erau de doua ori cate locuri. Si evident si or scos petardele (conform declaratiilor politiei, astea de obicei se ascund "in cavitati corporale in care nu avem dreptul sa cautam", pentru linistea mea sufleteasca prefer sa ma gandesc ca le aveau in kilotzi).

Si n-am rezistat mai mult de prima repriza din motiv de steag pe care aveam sa ni-l luam in cap de trei ori, coate in coaste si un joc execrabil din parte FC Basel (ca dovada ca au fost condusi pana in minutu 90, cand Zubi cred ca se scobea in nas). Oamenii au organizat niste meciuri de box ca sa si umple timpul in pauza (intre suporterii FCB vreau sa zic), si dup aia am citit ca au devalizat Coopul din gara, pentru a protesta impotriva interdictiei de vinde alcool in gari dupa 22:00 (valida de prin februarie). Si ma tot gandeam la povestea lu Explorish, despre oamenii aia civilizati de i-o vazut el. Well, astia nu. Ei sau aia de striga Muie Steaua - same shit. Si din pacate mi se pare ca ii si doare in dos de fotbal, interesul principal fiind sa socializeze cu parteneri de baut corespunzatori.
Si acu, pentru ca s au purtat asha urat, licuriciu de la Berna i-o pedepsit si maine, la finala campionatului n-o sa mai pupe alcool deloc in stadion. Nah, sa i vad cum si or baga cutiile de bere in cavitatile ce nu pot fi controlate de politie.

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen