Montag, 17. März 2008

Ovronnaz

     Nu-mi aduc aminte daca am scris despre scoala de vara pe care am organizat-o acolo (probabil ca da, la vremea respectiva a fost un eveniment notabil). In orice caz, i-am inspirat pe astia de la work, de am facut un team-building acolo.

Combinatia snowboard-bai termale-super mancare si cazare si moka e dementiala.

Dar sa povestim despre snowboard.

    The Basler si-a trimis placa cu trenu, evident ca  nu a ajuns la timp, asa ca am pierdut fo doua ore sa ne gandim ce si cum sa facem, pana i-a venit ideea sa imprumute neste skiuri de la colegu maniac de ski (care avea DOUA perechi). Asa ca, flacaul pe skiuri fara bete si bocanci cu doua numere mai mari, io la furat ca de obicei, am plecat spre partie. Unde the Basler si-o dat seama ca o uitat cheile de la mashina lu skimaniac pe mashina deschisa, asa ca s-o mai dus juma de ora, pana am reparat trasnaia (despre care the skimaniac n o sa afle niciodata) 

    Nu is prea multe optiuni in Ovronnaz - ori rosu, ori negru. La unele din ele se ajunge cu telescaunul (multumescu-ti Doamne), la altele cu teleschiul mortii (unul care face o curba ac de par si nu, nu la sfarsit) pe care nu l-am testat.

    Afara soare, frumos si o gramada de gandaci mici si fara cashti pe partia roshie asah ca evident ca n-am indraznit sa ma intorc de nici o culoare.  Am coborat in alunecare fara sa cad o pista neagra ceea ce mi-a montat binisor moralul. Evident, cand i-am povestit despre asta colegei mele nemtoaice, mi-a replicat cu cel mai urat "wrinkling nose" pe care l-am vazut vre o data "Detest oamenii astia care planarizeaza pista". Obviously, intelegerea pe care incerca sa o faca cu mine despre cum o sa imi dea mie schiurile ei ca sa se traga si ea o ora cu placa mea a cazut.

Dup-amiaza am mai avut niste tentative palide de a ma intoarce, cu zbierete inspre The Basler de "da-te din fatza mea", soldate cu genunchi mazaciti in ultimul hal. Si din nou, da-i sliding, si cu fatza si cu spatele pa toate culorile de pista, sa mai salvam ce se mai putea. am terminat ziua in piscina, ceea ce ne-a mai relaxat umpic.

    Ca sa intelegeti mai bine ziua de duminica, trebuie sa va povestesc o scena de la bacalaureatul meu. Eu la mate am fost tot timpu medie spre foarte proasta, sau cel putin impresia asta o aveam cand profu nostru ne dadea probleme de olimpiada internationala la teza. Asha ca inainte de proba de mate, pentru care facusem super meditatii, io am zis ca nu ma duc. Deci io nu ma duc, da , ca sa pricepeti, ma duc in toamna, ma duc la pascut oi, da nu ma duc acolo sa ma fac de cicat. Si aici incepe discutia cu maica-mea. care suna mai bine sub forma de dialog

- Hai mama, ca o sa iei si tu un cinci, si cu notele de la alelalte o sa fie ok

- AAAAAAA vrei sa iau 5, ca io sunt de 5, nu????Sa ma fac de cicat, dupa ce am terminat shefa de promotie.

- Bine, o sa iei zece, ca intotdeauna, ai sa vezi, esti numa stresata, da o sa iei zece

- AAAAAAA vrei sa iau 10 , ca dak nu iau 10 o sa fii dezamagita , si voi sunteti multumiti numa cand iau zece

- Apoi stii ceva copile, mai du-te-n aia matii si fa ce vrei.

 

    Well, the Basler nu m-o injurat, da cred ca nu mai avea mult (da stiu, Explorishule, instructor alea, well the Basler ESTE instructor, numa ca nu il platesc :P si incep sa cred ca are un filon masochist puternic). Duminica o inceput oricum najpa, pentru ca sus se anunta viscol, chelnerii de la micul dejun ne-or strans blidele inainte sa terminam de mancat, io mi-am uitat beletul de telescaun in camera din care facusem check out, asha ca am ajuns pe partie cu nervii deja bine incretiti.

     Dupa ce mi-am calcat pe frici si mandrie si am acceptat sa ma intorc tinandu-ma de el de doua ori, am zis acuma pot singura. Evident m-am imprastiat cu casca cu tot, cu capu-n vale, cu foondu-n zapada, cu placa peste cap, cum vreti voi. Zic hmm, bine, uite ce e, poti sa te duci sa faci snowboard cu nemtoaica, mie nu-mi trebe, nu sunt buna, i'll NEVER do it si gata. Asta zice, bine, da de coborat tre sa coboram, si hai, mai da mana oleaca, sa ne intoarcem impreuna. In gandu meu mi-am zis ca daca mai aud odata teoria cu "trebe sa lasi placa sa alunece, stiu ca e un sentiment najpa da tre sa ai incredere, mai intai placa, dup aia corpul si dup aia pe varfuri" arunc cu casca dupa el. Ca sa recapitulam, acuma eram in goofy, cu legaturile in dog, si imi iesea intoarcerea spre dreapta (pe "spate") ca sa zic asha si imi iese "pe spate" si cand sunt in faky. Ailalta insa dezastru.         

    Creierul meu are niste blocaje cred, legate de faptul ca acuma ma intorc "cu spatele". Asa ca,strangand din dinti am zis ca ok, hai sa mai exersam impreuna (asta dupa ce am stat botoasa in zapada, si mi-am dat seama ca o cistita n-o sa ma ajute sa fac snowboard mai bine). Si dupa fo doua trei intoarceri impreuna I DID IT. I made it. Totul a fost sa imi imaginez ca ma intorc "spre cineva", care e la nivelul umerilor mei, nu pe la legaturi. Si e SUPER MIJTO, asha, ca si cum se face deodata lumina in capul tau, si iti pare rau ca teleschiul tocmai s a oprit. Pentru ca spre deosebire de intoarcerile care mi-or iesit din gresheala, now I HAD IT. Adik kiar stiam de ce ma intorc si cand sa ma opresc.  Asha ca m-am bucurat mult, si the Basler la fel si am plecat pentru ultima tura de baie, sub ninsoare.   

    Azi dimineata am avut discutia explicativa, in care i-am zis ca breh, asha is io, mai intai trebe sa imi fac numarul cu "i'm useless, i have to die" si dup-aia I go, da mai intai trebe sa vocalizez tarsha cumva. Asa ca exista o posibilitate destul de mare sa merem si week-endu viitor, desi cred ca o sa fie juma de Frantzä si Germanie pe partie.

On a side note: Our Jesus resurects after theirs. Asta inseamna ca acuma e de antrenament si ours it's for real? Sau noi vedem invierea in reluare?


On a second side note: 1 year. Today. Member, R.?

 

2 Kommentare:

  1. p.s. si nu e masochism, se cheama altfel, but it's a sometimes related feeling ;)

    AntwortenLöschen
  2. :D

    da, am banuit ca e instructor, dar chichitza e exact asta, ca nu-l platesti. daca i-ai da 160 francutze pe o ora, stii cum ai incerca sa profiti la max de fiecare secunditza? ai vrea sa ajungi la nivel olimpic in ora aia. si ti-ai aduce abia mult dup-aia, tarziu in noapte dupa n-spe coborari cu intoarceri pe toate fetzele, ca exista pe lumea asta ceva numit "fitze". sau "shicane". sau "vocalizari de tarshe" (mi-a placut asta), sau cum vrei sa le zici tu :P.

    la faza cu examenul la mate, nu pot sa zic decat respekt mother.

    cu Jesus si calendarul gregorian e o chestie care ma surprinde mereu: Nasterea o sarbatorim ca vestul, Invierea ca estul. de ce oare?... kashai romanul, probabil.

    detest oamenii care detesta oamenii care planariz.. ce? pista.

    in incheiere, ma bucur ca ai atins prima treapta a nirvanei snoubordingului. ca fain i...

    AntwortenLöschen