Dienstag, 25. März 2008

Ostern week-end si urmarile lui

     In primul rand trebuie sa stiti ca aici ninge ca la nebuni. 10 cm de zapada in Neuch - n am mai vazut asha ceva de doi ani jumate. as pune poze da mi-e lene sa le descarc (o sa vina ele la un moment dat).

    Altmiteri (cum dreq se scrie cuvantu asta???), am prestat vineri despre niste eclere prea bestiale, pe care o sa le afishez aici, asha ca sa saliveze toata lumea pe monitor cum se cuvine.

    250 ml H20/4 linguri ulei - se fierb, se adauga deodata 150g faina si se amesteca vartos (nu, vartos nu e ales aleator). Dupa ce se raceste aceasta treaba, se incorporeaza pe rand 4 oua (la mana pentru masochisti, cu mixerul echipat cu paletele de aluat alea spiralate pentru cei mai pashnici). Maglavaisu respectiv, umpic elastic, umpic lucios se toarna intr o punga, si printr-un colt taiat al pungii se storcoshesc bastonashe de 3-4 cm pe o tava teflonata. Tava se introduce in cuptorul incalzit (well, incins, pe la 180 de grade dupa cum am aflat) si se priveste prin geam cum trebile respective se umfla de numa si se rumenesc. Rumeneala + miros de eclere = GATA. Se taie pe la jumate si se umplu cu ceva crema la plic, dupa gustul fiecaruia si se mazgalesc umpic cu glazura (la noi or fost toate astea din urma cumparate, traiasca Migros zis). Et voila quoi.


 

    Dupa vineri ne-am hotarat (M-am hotarat, ca Basleru' era cam in dubii) ca vreau sa vad si alelalte partii din Adelboden, pe langa aia de copii. Si am vazut, numai roshu. A fost o zi tare faina, pentru ca desi erau -3 grade, nu batea vantul si ningea linistit. In plus,pentru ca mi am uitat ochelarii de soare acasa a trebuit sa imi cumpar unii noi si foarte expensive, care arata meseriash si prin care lumea se vede si mai meseriash. Portocaliu adica. Abia cand am luat telegondola sa coboram si i-am scos mi-am dat seama ce urgie era afara, ca mie mi se parea ca ii soare si primavara. M-am si intors, dar m am si spulberat ca in poza ce-o postat-o Painkilleru acu fo' doua luni. Din pacate Basleru' nu era pe faza atunci, asa ca in majoritatea pozelor arat ca si cum chiar ash sti ce fac, deci nu-s hazlii si nu se pun. Da-mi place dom'le. I am an addict. Mai vreau. Chiar daca dupa o sesiune de asta trebuie sa ma ung cu TigerBalm (in traducere pentru necunoscatori alifie chinezeasca) sa miros ca bunica si bunicu combined, Dumnezeu sa ii odihneasca. Si cred ca cea mai mare mandrie nu ii ca am facut cele viraje in toate directiile si uneori chiar legate, dar ca am reushit sa tac naibii din gura si sa nu ma plang. Very proud of me I am. Din pacate weekendu ce vine voi fi sclav pe plantatie si nu cred io ca ninsoarea asta mai tine doua saptamani.

    Si in final, dupa ce duminica am spalat bucataria, baia, am facut paturile de doua ori si mancare pe trei zile numa sa nu ne apucam de invatzat/scris fiecare cu ale masii, ne-am gandit sa ne facem o mica afacere. Procrastinam pentru dumneavoastra. Cu alte cuvinte, noi frecam menta, pentru ca dumneavoastra sa fiti productivi. Aveti chef sa jucati solitaire la work? Vreti sa cititi forumuri despre (insert interest here) in loc sa munciti? Suntem acolo pentru voi. Lenesi. Evitanti. Astfel veti castiga timp si veti scapa de sentimentul de vinovatie ce insoteste procrastinare.

    Ziceti si voi dak nu ii uimitor ce fata mintea omului in asemnea momente de restriste, precum cel cand deadline-ul pentru articol/capitol kkmk e acusi ieri.

 

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen