Donnerstag, 24. Juni 2010

Of of mai mai

Nu se poate omu' duce nici macar fo 4 ore la examenu de germana ca se si hotaraste Italia sa plece acasa cu trei goluri si coada intre picioare....Almiteri am facut aproape bine pentru ca a fost neasteptat de scarbos la proba de citit. Vedem rezultatele in august.

Urmeaza bancul zilei si povestiri din clan:

Bancul zilei (mi-am cumparat o carte care se cheama "Glume elvetiene pentru copii")

Un sales manager de aspiratoare se opreste la o ferma, navaleste peste tzaranca in casa si ii rastoarna un sac de balegar si praf in mijlocul sufrageriei spunand:
"Daca mai ramane un fir de praf dupa ce termin de aspirat, il mananc"
La care tzaranca: "Apai, pofta buna, domnul meu, ca noi aici n-avem curent"

Povestiri din clan:

Matza lui B. (ma rog, umpic si a mea) zgarie din nou canapeaua.
Ii strig din varful patului de unde scriu acest post "Timeeeeeeeh"
Si vine raspunsul shoptit al lui B. de dupa usa(care nu stie decat trei fraze in romaneste si una din ele e o injuratura): "Ci faaaaaaci"

Ma rog asta din urma e amuzanta probabil numai pentru mine, fiindca imi place parodia de la "Wazaaaa"

1 Kommentar: