Montag, 20. November 2006

Tema pentru acasa

Deci mi am luat tag. Deci da. Adica ma citesc oameni :D (ma rog, cel putin Maddish).

Profesori care m au influentat  (+/-)

 

+ Diriga mea din 5-8 - pe care pana si parintii mei o stiu drept "Diriga" (sorry pentru diriga noastra, Mada :) ). Diriga era profa de franceza si cu ea am invatat "le francais en chantant", trecand prin cantece de gradinita, pana la Renaud si Brel. Ii multumesc in gand de fiecare data cand oamenii, dupa ce ma aud debitand, ma intreaba daca sunt din Geneva, sau de pe undeva din Franta.  

+ Profa de chimie din 5-8. O doamna super tare, care arunca cu buretele dupa corijenti, dar care m a lasat singura in laborator in clasa a 8 a,spunandu mi "Fa tot ce vrei tu, numa nu da foc". Chimie fac, ever since.

+ Profu de fizica polimerilor din facultate. Relatia noastra a debutat cu o inclestare de dinti (pe un subiect stiintific). Pentru ca am avut dreptate am primit un cd cu mult jazz bun. Si multe invitatii la filarmonica. Am ramas cu Miles Davis in cap de atunci.

- Profa de chimie din liceu - aproape ma hotarasem sa dau la info dupa 4 ani cu ea, noroc de ailalta, ca m a remotivat

- Niste multi profi din facultate. Blazaj, blazaj, shade n peisaj pe malul Bahluiului.


+/- Fostul meu sef de aici. Am invatzat muuuuulte lucruri la nivel stiintific si de asemnea, prin exemplul lui personal, cum sa fii un manager execrabil. De aia e fost :).

 

1 Kommentar: