Montag, 15. Februar 2010

Rewriting history

De cand tot bantui pe bloguri si forumuri am dezvoltat o fobie fata de oamenii care isi sterg posturile. Pe forumuri mai ales e oribil, toti ceilalti participanti la discutie par niste neterminati care delireaza fiecare pe limba lui.

Cu toate astea, avand io o saptamana mai nasoala si citind "Eat, pray, love" m-am hotarat ca viata profesionala imi papa prea mult din viata privata si am cautat dovada. 25% din posturile din anii trecuti sunt despre work iar 33% contin macar o referinta la work. Si cum asta nu este un blog despre work ci despre celalat eu, ala care e 100% eu (sau cel putin ar vrea sa fie) - well, le-am casapit pe toate.

2 Kommentare:

  1. nuuuuu. de ce? de ce? e o parte din tine, e ok s-o lasi in urma, dar la ce ajuta ca stergi? ok, poate ajuta pe moment, dar peste ani iti vei dori sa nu le fi sters si sa fi stiut ce ai gandit in ziua cutare, si despre work. tu sau copiii tai.
    ofof, maimai. oameni care-si sterg posturile... tss... :P

    AntwortenLöschen
  2. Eh, daca o sa mi se faca dor, inca mai am fishierul pe care l-am exportat dupa onor sfaturile dumneavoastra.

    Ceea ce ma face o mica narcisista ipocrita :D si workaholic in the closet.

    AntwortenLöschen