Mittwoch, 3. Februar 2010

Epoca de piatra

Fara internet adica :). Si cik va mai dura cateva zile, destul cat sa imi reiau pasiunile din ciclul "Alte lucruri la care AW nu se pricepe" (voi posta niste poze in curand), sa-mi revizuiesc planurile de viitor inexistente, respectiv sa ma car in mijlocul saptamanii la B. unde e cald si bine si viata e frumoasa.

Maine e o zi foarte speciala pentru var-miu. Si anume va presta o frumoasa sustinere de teza. Nu-mi vine a crede ca saptamana viitoare se face anul de cand mi-am tras particula in fata numelui si ca din Gretel am ajuns baba vrajitoare care le promite altor copii turta dulce a aceleiasi frumoase particule. Oh well. Sa ii tinem pumnii, zic.

6 Kommentare:

  1. Ai de capu' meu, asa de mult a trecut?
    Mai vrajitoarea cea rea (ma rog, poate acolo la voi n-oi fi fiind "cea rea", ca la noi, unde promisiunea de ciocolata se onoreaza cu un pumn de kkt si un scuipat intre ochi - si mai repede, da??) cum te mai intelegi cu individa aia de facea numai belele de cred ca s-o inscris drd la voi venind de la vreo fuckultate din RO? Aia care nu vorbea engleza ca oamenii si daca tin bine minte era asiatica?
    SI daca tot m-am apucat de bloguit, poate scrii si tu mai des?

    AntwortenLöschen
  2. Si da, ti-am injurat Kommentar erstellen-ul din josu' paginii.

    AntwortenLöschen
  3. aia o plecat, slava domnului, ca era la master. Si da, o trecut anu de cand am avut vise recurente ca sunt gravida si nasc, si nici acuma nu stiu daca e din pricina de teza sau pentru ca vorbeam on a daily basis :)))

    AntwortenLöschen
  4. Annie, esti docotreasa deja? pfiu, ma fac mica si ma rusinez:D

    AntwortenLöschen
  5. No, mi-am insusit "critica" on a daily basis...da sa mor daca mai apuc sa vorbesc cu careva pe messenger altfel decit in offlineuri. Raspund la mailuri. Cind sta copila intr-un loc. Cind doarme adica. Si nu e cu limba in priza, cu dejtele in sertare, cu capul in geam, cu pumnii in oglinda.

    AntwortenLöschen
  6. @ pisigri: nu era o critica breh, ziceam numa ca vremurile de liniste o trecut :D
    @dege: da, Frau Doktor mi se zice prin cartier. Da la mine e mai mult transpiratie si hei rup decat inspiratie, cum imi imaginez ca e la tine, plus ca nici cupii geniali si frumosi ca ai tai n-am facut :).

    AntwortenLöschen