Montag, 8. September 2008

I m dating a superstar =))

 Am fost sambata la LUSH sa mi calmez nervii. In doua secunde a venit o vanzatoare sau shop assistant sau cum se keama sa ii explice lu the Basler ca au sortimente noi, si frumoase, si ele ar putea sa ii arate mai in detaliu ce si cum. Dupa alte 10 secunde, cat i am explicat noi ca "numa ne uitam" a venit alta, mai mica si mai apriga, sa ii explice aceleasi chestii. The Basler mi-a marait ca daca mai apare una el se duce acasa. Si abia ce am apucat sa imi bag si io nasu intr un teanc de sapunuri ca se dezleaga misteru. Singurul tip dintre vanzatori si-o fi facut probabil curaj si intreaba "Auzi, nu te supara, tu nu esti de la Die Fantastischen Vier ?". Pe mine m-o buhsit rasu (mie imi suna a nume de desene animate), dar the Basler o raspuns calm ca nu, dupa care mi-o explicat ca i se intampla frecvent cand ii ras in cap (ceea ce i-am facut io saptamana trecuta).
Google being our best friend...luati de-aici (Thomas D. il keama pe copia faimoasa a lu The Basler).

Io zic ca exista niste semne de intrebare privitor la ce o facut bunicul lui in tinerete :)...

 

 




 

Isn't it? Isn't it???

'Fcourse, the Basler is younger and prettier :)

 

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen