Montag, 24. September 2007

Zubi Suge

     Dupa cum poate stiti, de la campionatul mondial de anul trecut pe mine m a muscat tzantarul anofel al fotbalului. Din aceasta pricina am ajuns ieri la meciul Xamax Neuchatel -FC Basel, primul meu meci live din ultimii 20 de ani cred (ultimul fiind cu tata, pe stadionul de langa Ciric, cand juca echipa de rezerve de tineret a lu Poli cu altcineva. Sau o fi vre un fake memory, si de fapt ultimul meci live o fi fost pe cand era nanul meu in echipa national de rugby).

    Nevermind, 12.000 de spectatori (intr un oras cu 30.000 de locuitori, NB) s au adunat sa il vada pe Zubi (care märe, isi scrie pe tricou Zubi direct, da, nu Zuberbühler cum il keama pe el de la mama lui) cum isi smulge parul din kap la cele doua goluri binemeritate ale FCB. Desi Xamaxul s a zbatut in fata portii adverse cam 4/5 din timp, n au reusit nici macar un shut mai acatarii pe poarta (o singura ratare magnifica in repriza a doua, dar cam atat).Si in plus cea mai tare faza, unul din tipii care a venit la schimb a reusit sa ia cartonas rosu in mai putin de doua minute de la intrarea pe teren.

    Si in plus, am vazut meciul cu The Basler alaturi si mi era mila de el vazandu l cum incearca sa isi ascunda ranjetul satisfacut, de teama sa nu ma supere cumva (drept ii, ca i am spus ca la mai mult de 2-0 poa' sa plece acasa cu trenul de suporteri, ca eu nu il mai cazez). A fost insa 3-0 pana la urma, din cauza unui penalty. Eu cred ca ala n a fost de pedeapsa pentru semi faultul lesinat din careu ci mai degraba pentru toata prestatia dezorientata a celor de la Xamax. 
    Lasa, ca Miercuri joaca Xamaxu cu Lucerna, si pe aia musai ii batem (sorry Explorish :P).

3 Kommentare:

  1. primesc amatori, de fiecare data cand joaca zurichu acasa, sau cand au antrenament ;D. da, cica is rai aia... ii mai vad prin cate-o gara, cu fularele si berea la ei, priviri buhaite si gatleje ragusite. ciudat comportament, vazut de aproape...

    AntwortenLöschen
  2. Nah breh, esti clean ;).
    Otherwise, n am batut lucerna (3:3 o fost) si pe Letzigrund nu cred ca primesc amatori :D. Iar io la meciuri cu Zurichu nu merg, deoarece se iese najpa si cu batai :P.

    AntwortenLöschen
  3. n-am nicio treaba cu lucerna... la ce oras frumos au nu merita echipa de fotbal, sa-l strice suporterii. adversi.


    ...da' va prind io pe letzigrund, cu fece züri... :P

    AntwortenLöschen