Montag, 17. September 2007

The electron strikes back

Aceasta fiind porecla pe care am capatat o in calitate de unic organizator al scolii de vara din banii proiectului care ne finanteaza sa ajungem cercetatori de inalta clasa.

Am fost la Ovronnaz, o satiune cu bai termale din Valais. Un canton tare fain au oamenii astia, cu vii cocotate sus prin munti, cu o gramada de stanci si rauri si lacuri si izvoare si bastinasi de treaba. Fiind o organizatoare de mare angajament, am avut si vreme buna, cause I have ordered it before.

In alta ordine de idei, ne am gandit noi asha, ca daca vrem sa mai ajungem pe acolo fara sa platim 5 ani rate la banca, trebuie musai sa organizam un seminar (like, o gashca de prieteni, dar sa pretindem ca suntem la o conferinta. Putem sa facem coffee breaks cu randul), pentru ca ii muuuult mai ieftin. N am nik de comentat altfel despre servicii, decat ca au fost foarte elvetiene,deci impecabile, cu observatia ca oamenii au fost surprinzator de flexibili (eu avand desigur de facut multe modificari de ultim moment dupa cum li se scula oamenilor sa se decazeze au ba, respectiv sa manance au ba).

In continuare luati de va bucurati cu niste poze, facute cu aparatul meu cel bestial care cred ca s a virusat or something, ca nu mai am definitia inalta pe care o aveam inainte (sau cum dreq se zice la sharpness in romana). Orice sugestie de prishnitze pentru Felicia e bine venita. Otherwise, o duc maine la doc in Neuchatel.

 


 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen