Dienstag, 6. Februar 2007

Ma plictisesc fuarte tare

     Am dat peste neste bloguri pe lista lui Utopic. Cred ca am dat peste alea triste (ca sa nu zic depresive, ca io am plecat din tzara inainte sa apara "emo" peste tot. Noi nu eram "emo" - eram tristi si atat. Si asta numai cand ne asculta la fizica.)

    Acuma incep sa ma intreb, io cand sunt deprimata oare as scrie pe blog? Am io tupeul sa admit in fata lumii intregi (a alor 4 cititori) ca is deprimata? Not rily, cred ca mi e rushine, cred ca nu ma simt destul de bine protejata de identitatea asta virtuala, si apoi...incerc sa uit cum e sa fii trist. 
    Ascult soundtracku de la Frida (cine n a vazut filmul sa stea la colt in genunchi pe coji de nuca) si ar trebui sa ma intristez (sau asa faceam inainte). N as putea spune ca acum exult, dar ma bucur mult ca inca sunt in viata si inca mai aud. Ca inca pot merge afara la fumat si ascultat Frida pe picioarele mele. Sa ma uit in soare.

    Nu vreau sa mai fiu emotristadepresiva ever. It s a lonely place.

    Si ca tot mi am adus aminte, Utopica zicea ceva de unghii. Io acuma is in faza de redescoperire a laturii mele feminine (saraca e in stadiul de bonsai chinuit) si mi am cumparat o trusa de unghii electrica. Trusa electrica, nu unghiile (chiar oare cum ar fi :D). Cu o gramada de accesorii de scobit, taiat, lustruit si un ventilator pt uscat oja (sic!). Si oja. Nu roz, alb-cenushie :D.  Si dupa ce m am polishuit aseara azi m am dus la catzarat. Ce pot spune e ca atunci cand ai unghii lungi toate traseele sunt mai dificile cu cel putin jumate de grad :D: Si manichiura rezista :D. Sa mai pun un :D. :D zic.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen