Mittwoch, 17. Januar 2007

Biologie

Despre ce era deci, insemnarea de ieri:

 

    Pentru fabuloasa scoala doctorala trebuie sa adun 4 credite. Prima teapa mi am luat o cand m am inscris la un curs care se keama Biofizica Citoscheletului. Da, stiu, suna infricosator, dar si celulele au un schelet. Si e atat de complex incat s au scris carti despre asta. Teapa majora e faptul ca minunea de curs incepe la 8:15, ceea ce inseamna ca eu (euuuuuu???) trebuie sa ma trezesc la 5:00, sa ma imbrac fugind dupa autobuz si sa ma spal pe dinti in tren, ca sa ajung la Lausanne la timp. Altfel, cursul e fain si in plus examenul se anunta a fi beshinos tare, o prezentare in fatza colegilor pe baza unui articol.

 

    Tzeapa a doua e ca articolul care mi a picat mie se keama "Un complex alfapatruintegrinapaxilinarfgap restrictioneaza activitatea rac la capatul anterior al celulelor in migrare". Eu din aceasta fraza am inteles numai "patru". Asta nu a fost un semn bun.

 

    Tzeapa a treia e ca am planificat azi o intalnire cu o colega biolog, gandindu ma ca ea vorbeste limba asta straina, doar ca sa aiba femeia ocazia sa ma scuipe si sa imi spuna ca articolul e waaaaaaay prea complicat, si sa fac bine sa ma kinui singura.

 

    Si uite asa, ma duc io maine sa le vorbesc oamenilor despre alfapatru si cum ii da ea si cu pretenii ei in cap lu bietu Rac. Acuma sa nu va ganditi ca Rac e o prescurtare de la ceva, nu nu, Rac e...o proteina. Asha au botezat o saraca. Mai are neshe surori, le cheama Cdc42 si Rho.

 

    In ritmul asta, admiterea mea la scoala doctorala o sa se faca fix inainte sa sustin io teza. In acte voi fi studentul cu cea mai scurta perioada de cercetare. Ca sa nu zic ciclu.

    Asa ca, toti cei 3 cititori ai blogului meu, faceti bine si tineti pumnii...va rog :)

4 Kommentare: